21.9.2011

today

 Kuvissa esiintyy uus neule, huivi ja farkut. Neule ja huivi on viime viikon hankintoja, neule siis se Housen ja huivi on Hennesiln.  Farkut ostin tänään Hennesiltä. Oon kattellu kyseisiä farkkuja aiemminkin, mutta kun oma koko on uupunut. Mut nytpä kävikin niin hyvä mäihä, että just kun olin selannu farkut loppuun, ja todennu että ei ole kokoja, niin myyjä toi siihen samalla yhdet mun kokoiset! Jes jes:-) Ja kustansivat vain kakskymppiä! Kyllä oli taas päivä pelastettu.

Kaupungista saavuttuani oon ehtinyt syödä, tehdä koulujuttuja ja kohta olis edessä seuraavaa..
Eli värjäys+raidat. Toivotaan että onnistuu:-D!

2 kommenttia :

  1. Onko kukaan koskaan sanonu sulle, että näytät salkkareiden Heidiltä? Oot tosi nätti ja se on kans:-) nii ajattelin vaan ku mun mielestä näytät siltä aikas paljon..;-D

    VastaaPoista
  2. joskus aikaisemminkin on joku lukija sanonut:-D l
    kai mä sitten näytän siltä. kiitti:-)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)