23.9.2011

must have -kengät

Eilen sovittelin Skopunktenissa yhtä kenkämallia, jota en olis ikinä uskonut sovittavani, saati sitten himoitsevani! Suhteellisen matalalla tolppakorolla varustetut mustat nilkkurit veivät täysin sydämeni. Sivistäkää mua jos tällä mallilla on joku tietty nimi! Kuitenkaan kyseiset kokeilemani kengät eivät aivan täysin istuneet, joten jätin ne ostamatta. Ensi kuun ostoslistalle tämä kenkämalli kuitenkin päätyy:)
Keräilin netistä muutamia hyvännäköisiä yksilöitä ja eniten näistä mun silmää miellyttävät Dinskon ja H&M:n mallit. Täytyy kuitenkin tehdä kunnon kaupunki kierros ja sovitella kaikkia mahdollisia söpöliinejä!

7 kommenttia :

  1. Kaikki kengät tosi ihania, niinkuin kaikki sun jutut ja asut AINA:D
    Mun mielestä kuitenkin noi H&M:n nilkkurit on söpöimmät.:)

    VastaaPoista
  2. Mä sovitin siellä ihan samoja, mutta se materiaali tuntu jotenkin oudolta :D Sekosin vaan siellä kun oli liikaa valinnanvaraa ja edulista! Ostin 2 jotkut ihan eri kengät :D

    VastaaPoista
  3. anonyymi: voi kiitos kauniista sanoista !:-) piristi todella mun päivää! ja niin ne on ehkä mustakin:-D

    oona:no niin tuntu, ihan joltain muovilta ja kumilta:-D mä ostin äidin kans kahdet saappaat, niin saatiin halvemmalla hehe. kyllähän siellä olis ollu vaikka ja mitä ostettavaa, mut kyllä se ihmistungos oli vaan ahdistava!

    VastaaPoista
  4. nuista tulee jotenkin tätimäinen fiilis.. :D

    VastaaPoista
  5. noh, varmasti jakaa mielipiteitä:-)

    VastaaPoista
  6. Mulla on noi kollaasistakin löytyvät dinskon kengät, kun ne oli korkeimmat mitä oon löytäny ja oon kyllä tykänny, mukavan jämäkät!

    VastaaPoista
  7. hyvä kuulla käyttökokemuksia:) varmasti kätevät käytössä ton tukevan koron ansiosta:-)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)