4.9.2011

yesterday's

Jotenkin mun silmään tosi surkeenlaatusta kuvaa nytten! Vai onko vika vaan mun silmässä? Ehkä vois harkita alkaa lataan näitä jonkin muun, kuin Bloggerin kautta.. Tai sit vaan itte sössin nää kuvat !

Eniveis, tässä tulis eilisen illan asua, kun käytiin syömässä mun lempparipaikassa, eli Marusekissa. Mikko lupas viedä mut sushille mun nimpparilahjaks tossa jo 11.8, mutta parempi myöhään kun ei millonkaan! Asussa mukana myös uus laukku, jonka sain perjantaina postissa, parempaa kuvaa tulossa myöhemmin:)
Tää päivän on sitten mennyt salilla huhkiessa ja koulutehtäviä tehdessä, tai ainakin yrittäessä. Kyllä se nyt on vaan todettava, että on taas syksy tullut ja sitä myöten kunnon arki alkanut. Koulutehtäviä alkaa oleen jo aikamoinen kasa ja lenkillä huomas kyllä, että kunnon syysviima siellä jo puhaltaa. Mutta onneks motivaatio tuntuu (vielä) olevan kohdillaan - niin koulun kuin liikunnankin suhteen - eikä se syksykään niin kamaltalta ajatukselta enää tunnu. Oikeen odotan että pääsee takki- ja kenkäkaupoille! :p

5 kommenttia :

  1. Mul on toi sama Ginan laukku because it's Birkin look-a-like X)

    VastaaPoista
  2. Tääkin on birkin look-a-like mut tää ei o ginasta ;p

    VastaaPoista
  3. aak näin sut tänää oltii bussis TAMK-Stocca vähä noloo ku en kehdannu sanoo mitää :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: apua, olin varmaa super hehkeenä :D ei haittaa ettet tullu , mä olisin varmaa menny ihan lukkoon:D !

    VastaaPoista
  5. Mistä ostit tuon laukun?

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)