7.9.2011

asua & uutta

Haluutteko et mä vähän kerron mun päivästä? No ette välttämättä, mutta kerron silti. Mulla olis ollu tänään Tursajaiset(suhteellisen iso opiskelijatapahtuma), mutta minä pönttöpää olin lupautunut töihin, eikä sitä vuoroo saanut sitten enää tietenkää vaihdettua sillon kun mokani tajusin. Otti ihan vähän päähän kököttää töissä, kun tiesi että luokkatoverit oli pitämässä hauskaa. Kuitenkin pakotin itseni ettiin asiasta niitä positiivisia puolia ja löytyhän niitä! No säästin rahaa tai oikeestaa tienasin ja oon myös skarppina aamun luennolla. Cool!
Tässä kuitenkin jonkun päivänasua, varmaankin viime viikolta. Oon vähän hölmö, kun säästelen aina niitä lemppareita vaatekappaleita, niin on käyny myös tälle ihanaakin ihanemmalle jakulle. Tää oli nimittäin ekaa kertaa päällä sillon!
Sitten muutama uusi ostos. Ihanan iso pörrötuubikaulahuivi on One waysta. Nyt se kuitenkin vielä odottelee kylmempia ilmoja! Ja tää musta Birkin tyyppinen laukku on sitten Ebaysta tilattu:)

8 kommenttia :

  1. Ihana asu!:) Mistä noi farkut on ostettu? Näyttäis istuvan tosi hyvin!!;)

    VastaaPoista
  2. Ihana asu taas!

    Ajattele tosiaan että sulla ei ole seuraavana päivänä huono olo ja tienasit etkä tuhlannut. Tursajaisten jälkeen kun seuraavana päivänä saattaa olla vähän heikko happi.. Ainakin mulla oli :D Siitä on jo 4 vuotta mutta muistan silti elävästi ;)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitti paljon!!:) Ne on Lindexiltä, ja niinhän ne istuu:p

    Reetta: Jep olin ihan skarppina markkinoinnin luennolla, kiitos koti-illan;D! ja kyllä tais olla porukalla heikko happi kun kaks kolmasosaa luokasta skippas koko päivän:D

    VastaaPoista
  4. ei vitsit toi ebayn laukku on kyl ihan täydellinen! voi kateus:)

    VastaaPoista
  5. Kerkesin jo toiseen postaukseen pistää että mistä toi laukku on ostettu hehe. Eli nyt kysyisin vielä että minkä niminen mahtoi olla myyjä?

    VastaaPoista
  6. En kyllä myyjän nimee muista yhtään, mutta hakusana oli kuitenkin black tote:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)