7.10.2011

friday ♥

Oon ollu tässä nyt muutaman päivän kipeenä, on ollu kuumetta ja kurkkukipua. Tänäänkin mun aamu alko kuumeisena, mutta silti oli noustava tenttiin, ekaan kunnolliseen sellaiseen. Tentti meni yllättävän hyvin, ja sen jälkeen tulin kotiin (Hullujen päivien kautta) nukkuun kuumetta pois. Päikkäreiltä herättyäni olo olikin yllättäen huomattavasti kohentunut ja lähdin sushille kaverin kanssa alla olevassa asussa. Pientä vaatekriisin poikasta oli taas kerran havaittavissa, joten otin kaapista jotain super simppeliä:-)
 Hulluna ihmisenä poikkesin tänään Hulluilla päivillä ja hain nää kotiin! Nahkaset Ten Pointsin saappaat ihastutti mut niin tosissaan, että oli ne pakko ottaa mukaan pitkän jahkailun jälkeen. Jahkailin ihan vaan siks, kun mulla on jo kolmet mustat matalapohjaset saapikkaat ja olisin halunnu ruskeet, mutta ne oli tietty jo loppu... Ehkä pistän jotkut vanhoista mustista kirpparikasaan! Oon kyllä ihan tarpeeks rahottanu noita Hulluja päiviä tällä kertaa, kun maanantaina hain salaman mun kameraan sieltä myös. Semmonen on tosin ollu jo jonkin aikaa ostoslistalla ja tulee kyllä näin syksyllä enemmän kuin tarpeeseen, niin saa näin hämärälläkin hyvännäkösiä kuvia:)
Kohta me mennää Makuunii kattoon jotain katsottavaa illaks:-) viikonloput !

2 kommenttia :

  1. Noni, nyt iski sit mustien nahkasaappaiden himotus. Vaikka mulla on kahdet jo :D Kivan näköset on !

    VastaaPoista
  2. sara: Noi on niin ihana<3 mua pelottaa, etten raaski käyttää niitä ollenkaan:D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)