4.10.2011

morroo !

moimoi vaan.

Ihan alkuun tiedoksi, että nää kuvat on viime perjantailta, ei meillä enää sentään tolta näytä! Otin nää asukuvat sillon pikasesti ennen kouluun lähtöä, ja just sen tasoset ne onkin. Nyt meillä näyttää täällä kotona jo aika kivalta, muutamat taulut vielä seinään ja sitä rataa:-)
Perjantaina oli se päivä, kun lämpöasteet nousi vielä pariinkymppiin jostain kumman syystä, ja sai vielä kerran jättää takin kotiin. Liikkeelle lähdin sitten uudessa lempparineuleessa, jonka ostin Ginasta, uusissa Hennesin farkuissa, Hennesin uudessa lempparihuivissa ja baltsuissa. Ihan kumma ajatus noin kevee kombo, kun tänäänkin olin jo kääriytyneenä takkiin, neuleeseen ja huiviin ja jalassa oli saapikkaat.
Oon muuten laiskistunu liikunnan suhteen :-( Enää vaan ei oo kiinnostanu raahauta salille. Vinkkejä motivointiin kiitos ! Tuntuu että joka syksy mulla on tää sama ongelma, kun tekis mieli vaan olla sohvalla telkkarin äärellä ja syödä herkkuja.. ja kerätä lisäkiloja hehe.

Mitäs teille:-) ?

4 kommenttia :

  1. Kiva asu!

    Hei oisko sulla jotain vinkkejä minne Tampereella kannattais lähtee bailaa kun käsittääkseni esim. Tivoli on K20 lauantaisin? Itse kun oon vielä 18 ja oltais tulossa parin viikon päästä kaverin tupareihin sinnepäin :-)

    VastaaPoista
  2. lotta, vastasin sulle tohon edelliseen postaukseen:-)

    VastaaPoista
  3. Tosi nätti asu!:)
    Toi sun hiusten väri näyttää tosi nätiltä, varsinki tossa tokassa kuvassa:)

    VastaaPoista
  4. kiitos! oon itse vielä semmonen, etten oo about koskaan täysin tyytyväinen mun hiuksiin! mut nyt oon niin tyytyväinen ku osaan:D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)