16.10.2011

sunnuntain kuulumisia

Taas on viikko mennyt ja sunnuntaita lopetellaan, mutta tällä kertaa ei kyllä ahdista yhtään, nimittäin viikon mittanen loma alko nyt! Okei on mulla kolme päivää töitä, mutta silti:) Saatiin tietää jo talouden ABC tentin tulokset tossa perjantaina ja tota öö meni ihan päin pepaa, ja nyt se ressaa. Oon just semmonen, että ennen tenttiä oon sillain "ei ressiä" ja sit jos menee huonosti niin se harmittaa päivä kausia. Päätin jo, että ens jaksossa oikeesti panostan, ja käskin jo Mikonkin potkiin mua perseelle !!
Mulla on  tällä hetkellä vähän ristiriitaset ajatukset tästä mun bloggaamisesta: Joka toinen hetki tekis mieli alkaa taas panostaa tähän hommaan vähän enemmän, ja joka toinen taas ei. Kun tuntuu, että aika ei riitä, ideat ei riitä ja sitä rataa. Huomenna kuitenkin ajattelin ainakin yrittää tehdä sen kotipostauksen:) Ja toivotaan nyt, että se inspis sieltä vielä tulee!

Nyt kuitenkin saunaan ja sen jälkeen pizza+tv mukavaa iltaa lukijoille!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)