9.11.2011

9/11/11

Heipsan! Tänään on ollut perus koulupäivä, paitsi mainittakoon, että olin normaalia ahkerampi! Siitä tuli kyllä hyvä fiilis, ehkä pitäis jatkaa sillä linjalla? Koulun jälkeen otti päähän, kun jumitin ruuhkabussissa, ja lopulta mun kotimatka kesti tunnin, nyyh. Tän illan aijon vaan hengailla kotona, käydä ulkoilemassa Himmun kanssa, ja sit mun sisko tulee värjään ja leikkaan mun hiukset! Mun viime värjäyksestä onkin melkein 2kk, eli aika pitkään oon kitkutellu tän mun juurikasvun kanssa. Ottaen huomioon, että yleensä mua häiritsee pienikin! Valitsin hiusvärin (taas kerran) ihan randomilla, kun se oli niin kivan näkönen:) Toivotaan, että näyttää päässäkin hyvältä!
Tein muuten eilen toisen tilauksen Hennesille. Hups. Muttakun ihanat saappaat oli alessa ja tarvitsen leopardihuivin! Siitä sit toiste, mooooi:--)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)