10.11.2011

not so nice haircolor

Mulla ja ton Schwarzkopfin hiusvärisuunnittelijalla/värien nimisuunnittelijalla on vissiin vähän eri käsitys VAALEESTA kashmir ruskeasta. Tää väri on kamala! Näyttää ihan siltä, että olini yrittäny värjätä mustaks, mutta vaaleita kohtia olis jääny sinne tänne. Ja sekin vielä kun en olis halunnu yhtään tummempaa. Kai se vaan on niin, että se on aina jonkin asteinen yllätys, kun noilla kaupan väreillä läträä.
Tänään sit koitan jotenkin korjailla tätä, ainakin käyn ostaa jonkun sävyttävän hiusnaamion ja ehkä vaaleet raidatkin. Mee so sad :--(

13 kommenttia :

  1. Johtuen siitä, että noita hiusvärien nimiä ei oo tehty pohjoismaisten hiusten mukaan. Esimerkiks tumman ruskee nimikkeellä oleva hiusväri on suomalaisessa hiuksessa jo melkeen musta.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Niinhän se on, mutta ei olis uskonut kuitenkaan, että vaalean ruskee nimikkeellä tulis melkein musta!

    VastaaPoista
  3. mä oon saanut tukkani joskus myrkynvihertäväksi kaupan värillä. oli viimenen kotivärjäys! :D

    VastaaPoista
  4. Ida: Jooo olis varmaan kans aika oppia jotain näistä, niin usein menny pieleen:-D Tai sit vaan pysyä niissä hyväks todetuissa!

    VastaaPoista
  5. Mä oon niin kantapään kautta oppinu just ton että noista "vaaleemmistakin" tulee tosi usein MUSTA! :D Ei ihme että lukee aina se varotus että jos arvelluttaa, ota 1 sävy vaalempi :D

    Tälläin kuvassa noi näyttää kivalta, mut en sit tie mitä tarkallee hait ja minkälaiset luonnossa. Onneks ton saa kuitenkin korjattua :)

    -Ondessa-

    VastaaPoista
  6. Haha! Mä värjäsin eilen vaaleen tukkani Schwarzkopfin tuhkanvaalealla ja nyt mulla on tummanruskee tukka :) :) :)

    Sinne meni hukkaan puolen vuoden uurastus, just olin saanut mustasta vaaleeksi tukan.

    VastaaPoista
  7. toi väri vaalenee kyllä jo muutaman pesun jälkeen:D

    VastaaPoista
  8. laita syväpuhdistavaa shamppoota!

    VastaaPoista
  9. Ondessa: Mä en tunnu oppivan millään!:-D No joo, nyt ainakin muistan, että aina 1 aste vaaleempi pitää ottaa näissä ruskeissa. Ja kai nää on ihan siedettävät, mä vaan näytän ihan kalpeelta ja nää näyttää ihan epätasasen sävyseltä:s

    Anonyymi: Kiva:s! Kyllä harmittaa sun puolesta. Toivotaan, että vaalenis nopsaan !

    Anonyymi: Hah, itse asiassa eilen jo panikoin ja pesin nää 6 kertaa:D Mut joo luulis että pikkuhiljaa..

    Anonyymi: Olis varmaan kätsy, mun en tajunnut ostaa:-( Tänään aattelin laittaa lämpimämpään taittavan hiusnaamion, wish me luck!

    VastaaPoista
  10. Mä oon huomannu, että kaupan väreissä voi onneks aika usein luottaa noihin numerokoodeihin (7- alkunen luonnonvaalea, 6 tummavaalea/vaaleanruskea ja 5 ruskea) :)7 kyllä ei oo mikään blondi enää vaan näyttää ainaki mun silmään ihan rehellisen vaaleenruskeelta ja vitonen on jo tosi tumma :D ja usein noi kyllä vetää tummemmaks värjäyksessä mut haalistuu sit nopsaa onneks, toivottavasti sullakin :)

    Vaikka no joo, oon mä joskus onnistunu 7- asteisellakin saamaan ihan rehellisen vaaleenruskeen kuontalon blondin päälle että on näissä aina se pieni arvaamattomuus... Ja ne ekan numeron jälkeen siinä värikoodissa on tosiaan on niitä taittovivahteita 1 tuhka, 2 helmiäinen, 3 kulta, 4 kupari, 5 mahonki ja 6 punanen, oon niin ilonen että löysin noi joskus jostain kun ei niistä värien nimistä aina oikein ota selvää :D noista jotenki pystyy ees kuvitteleen että on oikeilla jäljillä. Varsinkin kun mulla on riesana oman tukan punapigmentti ni välttelen varsinki kupariin taittavia värejä, niillä musta tulis varmaan punapää :D

    Mut harmittaa sun puolesta, onnee haalistusprojektiin:)

    -Anni

    VastaaPoista
  11. Värjäsin joskus tumman vaalealla(ei ruskea vaan tumman vaalea) värillä,koska ajattelin värjätä platinat hiukseni hieman tummemmiksi. No mitäs mitäs! Hiuksista tuli mustat ja sävy on vain muutaman asteen tummempi!!! Hieman ehkä harmitti! :''(
    Terhi
    http://tinkerbell-thoughtsofmylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  12. Väri vaikutti liian kauan siksi tuli noin tummat. Itse värjään aina kotona enkä koskaan anna värin vaikuttaa kuin maksimissaan 15 min.

    VastaaPoista
  13. Anni: Hitto, kiitti näistä koodeista:-D Itelläkin ollu pientä hajuu kuitekin näistä, kuten että 1 on musta niin päättelin, ettei 5 voi olla ihan kauheen tumma. Tästä edespäin kuitenkin tiiän ottaa kutosen tai seiskan:-) Toivotaan tosiaan, että alkais tästä vaalenee..

    Terhi: No voi pee:-( Ehkä näistä myös opitaan jotain kuitenkin:-D

    Anonyymi: No sekin voi olla, mutta ohjeissa oli vaikutusaika 30min ja mä pidin levityksen jälkeen suunnileen vaan 20:o

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)