29.11.2011

TALK THAT TALK

Mulla on ollut nyt noin viikon verran suhteellisen kovassa kuuntelussa Rihannan Talk that talk albumi. Ja taas kerran kolahtaa neidin CD. Levyllä on monta biisiä täyttä hittiainesta. Mulla on Rihannaan jotenkin outo suhde, kun oikeestaan en yhtään hänestä henkilönä pidä(tiedä sitten mistä johtuu), mut sitten taas voin tosta vaan luetella varmaan 15 biisiä Rihannalta, joista tykkään.
Tässä kuitenkin mun 5 lempparia tältä albumilta, suosittelen kuunteleen!!:-)

We Found Love


Talk That Talk


Roc Me Out


Where Have You Been?


Fool In Love

3 kommenttia :

  1. Oon kans fiilistellyt tota levyä Youtubesta nyt viimset kaks päivää ja oon ihan hurahtanut! Ihan törkeen hyvää settiä!

    VastaaPoista
  2. tykkäsin kanssa uudesta levysta, mutta osa biiseistä kyllä oli myös aika outoja... Ei ollut musta niin hyvä kuin edellinen. Toki biisejä on enemmän :)

    VastaaPoista
  3. annabella: joooo älä !!

    maija: Joo toi on kyllä totta että osa biiseista on vähän outoja.. esim Birthday cake? wtf:-D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)