1.12.2011

pink

 Eilen oli palkkapäivä, ja menin heti Hennesille ettiin uusia farkkuja, koska mun farkkutilanne on ihan surkee. Noh, haluamastani farkuista ei ollut kokoja ja muut ei ollu tarpeeks kivoja niin farkut jäi sitten kokonaan ostamatta. Tyhjin käsin en kuitenkaan sieltä ulos kävellyt, sillä kuvissakin esiintyvä ihan super ihana ja pinkki paita vei mun sydämen! Se ei jotenkin yhtään esiinny kuvissa edukseen. Se on oikeesti vähän kiiltävää, liukasta ja ohutta matskua, vaikka musta se näyttää tossa kokokuvassa ihan sellaselta jäykemmältä kauluspaitakankaalta. Ja kaiken lisäks ihan ryppyseltä. Enivei, se on oikeeesti ihana !!
Täytyy siis mennä metsästelee niitä uusia farkkuja sitten joku muu päivä. Mulla on kohta alkamassa kauhee tenttisuma. mun laskelmien mukaan 9 tenttiä kahden viikon sisään, että semmosta. Miten muka ehdin reenaa niihin, tehdä jouluostokset ja kaikki tässä ennen joulua !? Pakko nyt alkaa ajoissa lukeen ihan kunnolla..

Laitoin tohon sivupalkkiin nyt niitä toteutukseen tulevia toiveita:-) Teen niitä sitä mukaan kun ehdin. Ja saa laittaa lisää tulemaan vieläkin!

7 kommenttia :

  1. Hei tuo pinkki paita on tajuttoman ihana! Mä haluun kans! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana paita! Oon itsekin katsellut vissiin samaista paitaa;)

    VastaaPoista
  3. Se on kyllä ihana!! voisin käyttää pelkästään sitä!:-D

    VastaaPoista
  4. Mä oon ettiny pinkkiä just tollasta paitaa! Miten oonkaan sivuuttanu ton Hennesiltä? :D IHANA! <3

    VastaaPoista
  5. Mä en oo nähny noita ku pikku Hennesillä! Eli sinne;)

    VastaaPoista
  6. Minkä hintanen toi paita oli? :-) Aww mikä koirakuva, oon heikkona tollasiin!! !:D

    VastaaPoista
  7. Se oli suunnilleen 25€:-) Toi on kyl ihana !

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)