22.12.2011

arkilaittautuminen; meikki

Multa kun on pyydelty sekä meikki- että hiuspostauksia, niin nyt tulee sitten arkilaittautuminen kokonaisuudessaan, mutta kahdessa osassa:-) Aloitetaan meikillä, josta mä yleensäkin alotan, huomenna sitten se hiustenlaitto-osuus !

Pohjustus alkaa siitä, että sekotan Lumenen Ihon Sävyn Heleyttäjää ja Double Stay Mineral Matt Makeup meikkivoidetta kämmenselällä, josta sitten ihan sormin levitän niitä kasvoille. Mä tykkään aika luonnollisesta pohjasta, ja näillä semmosen saa hyvin aikaan.
Meikkivoiteen jälkeen tulee puuteri, ja puuterina mulla toimii Lumenen irtopuuteri. Joka on ihan paras ! Puuterin levitykseen käytän isoa sutia. Käytän myös aurinkopuuteria ympäri vuoden ja aurinkopuuterina mulla on nyt wet'n'wildin aurinkopuuteri.
Ja tämmönen tilanne nyt. Sori vaan valotuksesta, ei varmasti oo ihan todenmukainen tääkään kuva. :/
Sitten silmämeikkiin, joka alkaa luomiväreistä. Liikkuvalle luomelle levitän beigeä Lumenen luomiväriä(sävy silokalliot) ja sitten silmien sisänurkkaan vähän tota valkosta.
Rajausvärinä mulla on nyt käytössä toi Maybellinen uutuus Master Precise liquid eyeliner joka on oikeesti tosi helppo käyttää! Suosittelen varsinkin niille, joilla on ollu joskus vaikeuksia rajausten tekemisessä, tällä kyllä pitäis onnistua. Rajausten jälkeen tulee ripset, ja ripsarina mulle on Lumenen True Natural Volume.
Enää tekemättä kulmat ja huulet. Huulissa en yleensä käytä muuta kuin huulirasvaa, ja tällä kertaa käytin tota Hydracoloria, josta tulee pikkusen sävyäkin! Ja lopuksi kulmiin vähän väriä Hennesin kulmakynästä.
Ja tältä sitten näyttää lopputulos..

5 kommenttia :

  1. Toi on maailman paras aurinkopuuteri! Siinä on niin hyvä sävy ja ku se on niin edullinenkin :)

    VastaaPoista
  2. Jep! On kyllä hintalaatusuhde kohdallaan;-)

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi sulla! (:

    http://nenskunea.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Sulla näyttäis toimivan hyvin tuo ihonsävynheleyttäjä. Mä oon kokeillut sekoittaa sitä meikkivoiteeseen, mutta se tekee kasvoista jotenkin "likaisen" näköiset. Ja siis ihan pienen määrän vain sekoitin. Oon käyttänyt sitä nyt kulmille ihan yksistään kirkkautta tuomaan. Mukavia postauksia sulla täällä. :)

    VastaaPoista
  5. Nea, kiitos!:-)

    AnnikA, juu käynpä katsomassa!

    Hanilo, joo mulla se ainakin toimii, tuo sellasen kivan hehkun iholle:) kannattaa koittaa laittaa meikkivoiteen alle, niin ei tuu niin voimakkaasti läpi!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)