14.1.2012

ihan pari uutta paitaa

Tässä tulisi sekä Bubbleroomin tilauksen sisältö sekä Ginasta löydetyt jutut. Ekaksi Bubleroomin tilaus, joka siis osottautu menestykseksi! Mahtavia alelöytöjä tuli kyllä tehtyä:-)
vihreä(ja ryppyinen) silkkiteepaita lähti Bubblen aleista noin viidellätoista eurolla.
Ehkä maailman ihanin Vilan pinkki juhlatoppi♥. Ja maksoi? 8.90! Ei kahta kertaa tarvinnut tän ostoskoriin klikkaamista miettiä.
Objectin silkkipaita on myöskin aleista. Tästä en tilatessa ollut ihan varma, että onko tää ihan mun juttu. Mutta onneksi tilasin sillä ihan super nätti on päällä!

Sitten vielä kaks kirkkaan väristä urheilutoppia Ginasta ja siis nää on paljon kirkkaampia kun kuvissa näyttää. Nää on niiiin kivoja, ihan odotan että pääsen salille jompikumpi näistä päällä:-D Oon vähän hölmö.

7 kommenttia :

  1. Ei toi harmaapinkki ole kyllä virallisesti urheilutoppi :)

    VastaaPoista
  2. jep, mä tiedän! mun mielestä se vaan kovasti näyttää sellaiselta:-D

    VastaaPoista
  3. Hei, mun on pitänyt aikasemminkin kysyä, että miten saat pois noi tyhmät bloggerin reunukset pois kuvista ja miten kuviesi laatu ei mene pilalle lataessasi ne blogiin? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä joskun muokkasin ulkoasun html-koodia niin, että reunukset lähti. Ja tein sen ihan sägällä, joten en valitettavasti osaa neuvoa:/ Kuvat mä taas pienennän valmiiks ennen lisäystä sen kokosiks kun haluan ne tänne blogiin:-)

      Poista
    2. Kiitti neuvosta! :))

      Poista

kiitos kommentistasi :-)