13.1.2012

perjantai kolmastoista

Terkkuja vaan täältä myrkyävästä Tampereesta. Mua pelottaa, että kohta noi meidän talon viereiset männyt kaatuu ikkunasta sisään. Enkä ajatellu todellakaan astua enää tänään ovesta ulos.

Tällä viikollaa arki todellakin löi vasten kasvoja. Mä luulin, että mulla on edessä suhteellisen rento viikko mutta kuinka väärässä olinkaan! Koulua about puolet enemmän, kuin alunperin piti olla ja sen lisäksi tuli yksi työpäivä lisää. Siksi en ole kauheasti ehtinyt blogianikaan ylläpitää vaikka intoa olis kyllä riittänyt! Mutta onneks nyt on perjantai:-)
 Mukaviakin juttuja on tähän viikkoon sisältynyt! Mun pikkuinen Bubbleroompaketti tuli, ja se osottautu menestykseks. Kävin Watami Sushissa kaverin kanssa ja tultii siihen tulokseen että se peittoaa Marusekin. Niin herkkua se vaan taas oli! Oon löytänyt uuden lempparihedelmän, ananaskirsikat ja oon ihan koukussa:-D Opin tekee nutturan valkin avulla, joka on suuri saavutus munlaiselle supersurkeelle hiustenlaittajalle. En oikeesti osaa laittaa ees ponnaria kivasti! Ja kaiken lisäksi, kävin tänään vihdoista viimein varaamassa kirpparipöydän Bonarille, mutta tiedottelen siitä lähempänä enemmän:-)
Semmoista siis mun arkeeni kuuluu? Mitäs teille:-) Onko viikonlopuksi suuria suunnitelmia?

9 kommenttia :

  1. onko toi sun mielestä onnistunu valkilla tehty nuttura :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tarkotus ei ollutkaan tehdä tiukkaa ja siistiä nutturaa, tykkään enemmän tollasesta vähemmän siististä =) ja kuten varmaan tekstistäkin saat selville, en osaa laittaa hiuksia

      Poista
  2. noi ananaskirsikat on ihan supereita, NAM! :-) ja mä tykkään enemmän kans tollasista vähä rennoista nutturoista, liian laitettu ja sliipattu ei oo mun silmälle kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin noita ananaskirsikoita, kun niillä oli niin hauska nimi!:-D JA vitsit ne on hyviä:-)

      Poista
  3. Ihme kommentti tossa ylempänä :---D Ihan huikeen hieno nuttura, tollasta määkin pitäisin jos tukkaa olis yhtä paljon! Ja voi tota pentua, ei kukaan/mikään voi näyttää tolta?!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vähän oot ihana!:) Ja aada on kyllä supersöpö, aina kun mennään ulos niin joku tulee sitä ihasteleen! :-D

      Poista
  4. Mun mielestä nuttura on just hyvä, mä kun teen sillä nutturadonitsilla, niin siitä tulee aina jotenkin liian siistin ja keinotekoisen näkönen :)

    Niin ja hei kiitos vielä kun katsoit niistä Vero Modan paidoista ne nimet, sitä toista ei valitettavasti löytynyt enää mistään, mutta sitten sen toisen ostinkin kolmessa eri värissä (hups), niin kiva ja hyvän mallinen se oli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vaan, ei ollut iso juttu:-) Ja se on kyllä ihana, itekin tekis mieli ostaa vielä jonain muuna värinä!! :-D

      Poista
  5. Voisit tehdä postauksen, jossa neuvot miten noin hienon nutturan saa tehtyä! :) Ihania nuo sun koirat :)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)