18.1.2012

uutta kylppärin kaapissa

 Oon tehnyt tässä viime aikoina muutaman ihan parhaan hankinnan kosmetiikkavarastooni. Ajattelin myös jakaa tiedon näiden olemassa olosta teillekin, niin hyviä tuotteita kumpainenkin on!
Toinen niistä on Bonacuren hiuksiin jätettävä hoitoaine, joka on tehnyt mun kuiville ja muutenkin tuhoontuomituille hiuksille niiin gutaa. Tätä suihkutellaan pyyhekuiviin hiuksiin. Aine tekee hiuksista helposti kammattavat ja  kuivumisen jälkeen hiukset on tosi hyvän tuntuset. Mikään muu mun kokeilema vastaava tuote ei oo kyllä tätä parempi! Suosittelen kaikille muillekin joiden hiukset on joutunut kovalle koetukselle värjäysten, suoristusten ym yhteydessä! Omani ostin Prismasta ja hintaa oli noin 13 euroa.
Toinen taas on mun jo suhteellisen pitkään käyttämä St. Morizin itseruskettava. Mä oon käyttäny itseruskettavia jo vuosia säännöllisen epäsäännöllisesti ja tää tuote on kyllä kuningas! Niin luonnollinen väri, ei läikkiä ollenkaan, eikä lähes ollenkaan sitä ällöä itsarin hajua. Mulla on tosin ollut käytössä vaan vaaleempi sävy kyseisestä tuotteesta. Omani tilasin Pretty.fi:stä, eli eikun vain sinne jos kiinnostaa. Hintakaan ei päätä huimaa, alle kympillä lähtee:-)

8 kommenttia :

  1. toi bonacuren hoitoaine on kyllä ihan huippua! :) ite suihkuttelen kans tota ja sit viä latvoihin oon yleensä laittanu saman merkin sellasta voidemaista hoitoainetta ja tosiaan toimii:) ja pitäis saada aikaseks tilattua tota st. morizia siitä oon kuullu kaikilta nii paljon hyvää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti vinkistä, voisi sitä voidemmaista jutskaakin testata!:-)

      Poista
  2. Voisitko pistää vähän vinkkejä tai jopa ihan omistaa tolle St. Morizille oman postauksen sen käytöstä? :) Mulla kun se tuolla hyllyssä pölyttyy ensimmäisen käyttökerran jälkeen, kun ei oikein onnistunut ja haluisin antaa sille vielä mahdollisuuden... :D Käytätkö hanskoja? Ja miten levität sen ylipäätään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan saanko jossain kohtaa siitä ihan postaustakin aikaan, mutta levitän sitä aina suihkun jälkeen, perus vartalovoiteen levityksen jälkeen, enkä käytä hanskoja:-) Laiton jälkeen pesen vaan kädet hyvin saippuan kanssa!

      Poista
  3. Hei osaatko sanoa kun mulla on ihan älyttömän takkuset hiukset niin voisko toi bonacuren hoitoaine auttaa tähän ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä luulen että olisi apua! ylipäätään suihkutettava hoitsikka varmaankin tehois siihen:-)

      Poista
  4. Tykkään tämmösistä mömmöpostauksista :-) Täytynee tilata tuota rusketusta kun kaikki sitä niin kehuu ja hintakin on sopiva tämmöselle köyhälle : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suosittelen tilaamaan jos vaan itsareita tykkää käytellä :p

      Poista

kiitos kommentistasi :-)