22.2.2012

comfy

Mulla on jo pitkään ollut tuolla toteutettavien toivepostausten listalla lempivaatteet-postaus. Sitä postausta en vaan oo saanut aikaiseksi tehdä, mutta rehellisesti sanottuna mun lempivaatteet on kotivaatteet. Kuten tää alla oleva kotiasu - pehmoinen neule ja legginsit. Yks ihan lemppari vaatekappale on myös mun super pehmoiset ja vaaleanpunaiset kotihousut. Mä oon äärettömän mukavuuden haluinen. Inhoan kylmää, farkut on totaalinen no-no kotioloissa jne. Heti ekana kun tuun kotiin, vaihdan mukavampiin vaatteisiin ja kouluvaatteet lentää kaapin perälle. Jos mulla olis Jumpin' tai joku muu vastaava, niin en varmaan muuta käyttäisikään !


Kyllä mä sen postauksen niistä epämukavammistakin lempparivaatteista teen ;-) Varmaankin ensiviikolla. Onko siellä muita supermukavuuden haluisia kuin minä ?

4 kommenttia :

  1. jepjep, mulla lentää aina kotona kaikki epämukavuudet pois ja vetäsen kaikista löysimmät ja rumimmat vaatteet päälle! JA mää en kestä tota pikkusöpöliiniä! Miten voi olla koira niin suloinen?! :'D

    VastaaPoista
  2. joo, mä tosiaan sain just pari päivää sitten sellasen haalarin, enkä oo kotona muuta käyttänykään.. :D aivan mahtava, ei millään malttais ottaa tätä ees pois päältä!! :D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)