21.2.2012

ostoslistalla

Tänään koulussa (kyllä mä koulussa hommiakin teen!!) selasin ajankuluksi Hennesin sivustoa, silmiini osui upea pinkki bleiseri, rakastuin tulisesti ensisilmäyksellä ! Kävin heti koulun jälkeen kiertään pikku Hennesin ympäri, mutta eipä siellä sitä näkynyt. Laitan sen vielä tänä iltana tilaukseen, en halua mahdollistaa sitä riskiä, että jäisin ilman!

Mä laitoin ton bleiserin tähän ens kuun ostoslistalle, vaikka toisaalta se kuuluisi jo tän kuun puolelle, mut ihan sama. Tähän vaan sai sitten kivasti pari muutakin must have -asiaa:-)  Musta laukku kultaisilla yksityiskohdilla on samoin ostoslistalla. En ole vielä varma tilaisinko tota Mangon laukkua, mutta se on potentiaalinen vaihtoehto. Lisäksi must have -listalla on uudet farkut.

Oon oikein hullaantunut väreistä, ja enköhän niitä ala haalimaan oikein kunnolla kevään lähentyessä. Sytyttekö te väreihin ? :-)

8 kommenttia :

  1. Aah, munkin on pakko saada tollanen pinkki bleiseri, oon nii rakastunu väreihin näin kevään lähestyessä!:D

    VastaaPoista
  2. Kieltämättä pinkki on ruvennut muakin houkutteleen. Oon vaan jotenkin kokenut Tuksu-fibat pinkkiä päälle pukiessani kun olen blondi, mutta pinkkiäkin on kyllä mauttomassa että kauniissakin sävyssä :) Ja toi bleiseri on nimenomaan se kaunis! Myös kevääksi luvatut pastellisävyt miellyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, ei sua Tuksuksi pinkillä saa ;-) korkeintaan barbiksi. Ja samoin mua kiehtoo pastellit, tosin ei välttämättä vaatteissa, ennemminkin asusteissa:-)

      Poista
  3. Ihanaa kun on noin räikeitä värejä vaatteisiin ilmestynyt :) tuo pinkki bleiseri on tosi nätti! Itekin tarttisin uudet farkut..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano ! talvellä kun katukuvassa näkyy pääosin mustaa niin kiva saada värejäkin vaihteen vuoksi :-)

      Poista
  4. Ahh toi bleiseri on ihan superrrihana! Todellakin sytyn väreille, erityisesti sellaset tosi vaaleet sävyt viehättää, mutta kyllä ehdottomasti räväkämmätkin kelpaa, jos näin nyt voi sanoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiiin on ! Ei tämäkään mun viimeseks väripilkuksi jää :p

      Poista

kiitos kommentistasi :-)