1.2.2012

ens kesänä mennään ..

Kuten oonkin jo aikaisemmin maininnut, lähdetään me siskoni kanssa kesällä rantalomalle. Hän saa matkan ylioppilaslahjaksi meidän iskältä ja kohteen he ovat yhdessä valinneet. Ja niin se vain on, että lähden kolmatta kesää peräkkäin Bulgariaan:-D Tällä kertaa kohteena on kuitenkin Sunny Beach, jossa olen viimeksi käynyt ala-asteikäisenä. Näihin maisemiin siis suunnataan 3.7, eli viitisen kuukautta pitää vielä odottaa ;-)

 kuvat: finnmatkat.fi

Luvassa on varmasti aurinkoa, shoppailua, hyvää ruokaa ja hauskanpitoa:-) Takuulla siis hyvä loma tulossa!

Onko lukijoilla tiedossa reissuja tälle vuodelle:-)?

8 kommenttia :

  1. Kuinka jaksat vuodesta toiseen rupuselle turistilomalle/pakettimatkalle? Näkee niiin paljon enemmän kun varaa vaan lennot...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hohhoijakkaa. jos olisit lukenut tekstin kunnolla, olisit saanut selville etten itse ole kohdetta valinnut/varannut:) toisaalta mulla ei kyllä ole ollut mitään ongelmaa pakettimatkojen kanssa, eipä ole itse tarvinnut ressata kuljetuksista yms

      Poista
  2. voi, vähänkö kivaa! mä oon viimeks ollu kunnon rantalomalla varmaan neljä vuotta sitte, että kelpais kyllä :-) vois palkita ittensä jollaki reissulla jos sais selätettyä ylppärit kunnialla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siinä oliskin jo aihetta panostaa ylppäreihin;-) tsemppiä !

      Poista
  3. oi vitsi kuulostaa ihanalta ja oon kyllä vähän kade! :D itellä ei oo vielä mitään varmaa reissua tiedossa mutta johonki on kyllä pakko päästä se on varma :) mulla on huono kokemus sunnu beachista ku oon ollu siellä kerran kaks viikkoo ja meille osu nii huono tuuri että siellä sato suurimman osan ajasta! :D toivottavasti ja luultavasti teillä on parempi tuuri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! No toivottavasti olis tosiaa parempi tuuri:-) Edellis vuonna kun olin kultahietikolla niin oli tosi kuuma ja aurinkoista, ja viimevuonna oli taas vähän epävakaisempaa. Se on niin tuurista kii !

      Poista
  4. Oi ! Mulla on viime etelänreissusta jo muutama vuos takana, ois kiva taas päästä, mut opiskelijalla ei oikee tota ylimäärästä rahaa oo :/ pitää katella jos jonkun äkkilähön kaverin kaa ottas tai jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äkkilähdöillä pääsee kyllä usein tosi halvalla!:p Niitä mäkin oon yleensä suosinut

      Poista

kiitos kommentistasi :-)