31.1.2012

levotonta

Yhdessä vaiheessa mulla oli jo hyvä draivi päällä koulujuttujen suhteen, mutta nyt on taas yllättäen innostus lopahtanut:-D Suunnilleen viikkoon en ole tehnyt kotona mitään kouluun liittyvää. Nyt olisi hyvä kasa monisteita läpikäytävänä ja sen lisäksi perjantaina häämöttää kirjanpidon uusintatentti. Huomenna ja ylihuomenna mulla on tiedossa töitä, että kiire kyllä tulee ton keraamisen kanssa! Ei siis auta kun alkaa hommiin... Mutta mistä mä revin motivaatiota? Energiaa kyllä löytyisi, mutta kaikkeen muuhun:-D
Hehhee siis vähän levotonta meininkiä havaittavissa täällä päin. Terkkuja Hilmalta ja Aadalta!

3 kommenttia :

  1. Tsemppiä kirjanpidon kanssa! :)

    VastaaPoista
  2. Moikka :)
    olen uusi blogin lukija ja oon lukenut tän melkein jo kokonaan :)
    Mitä opiskelit viime vuonna?
    Missä olet töissä ja teetkö monta vuoroa viikossa? :)
    Olis kiva jos tekisit jotain postauksia vaikka sun ja Mikon rakkaustarinasta tai millaista on opiskelijana omistaa koiria jne? :)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)