6.3.2012

kiirettä pitää

Miten tää arki iskee aina tällä tavalla päin kasvoja ? Musta tuntuu, että mulla on vaan joko löhöily/rentoilupäiviä tai sitten ihan hullun kiireisiä arkipäiviä. Tänään mulla oli tosi lyhyt koulupäivä, mutta kotona kuitenkin odotti kasa koulu töitä. Oon tänään mm ahertanut yhden esseen kanssa pari tuntia, silti pääsemättä siinä oikeastaan yhtään eteenpäin. Sen verran työläs se tuntuu olevan. Argh että sen koko homman ajattelukin saa mut vihaseks! Sen lisäks oon koittanut päntätä ruotsia päähän, kun huomenna on tentti. Sitten ollaan käyty jo pankissakin vähän neuvottelemassa. Piti vielä lähteä salille, mutta se on nyt kyllä jätettävä väliin ja tehtävä vaikka jonkinnäköiset kotitreenit.


Ahdistaa jo valmiiksi tämä loppuviikko. Kolme työvuoroa, pari tenttiä ja muutamat esseiden deadlinet ei oo kauheen kiva yhdistelmä. Tiedoksi siis vaan kaikille kamuille, että mua ei varmaan pahemmin tässä lähipäivinä tulla näkemään (täytyy Iitu koittaa nyt jo sopia valmiiksi ens viikolle treffit ! :-D). Eikä siis tarvitse ihmetellä, jos mua ei täällä bloginkaan puolella niin ahkerasti kuulu. Noh, eiköhän tästä selvitä. Ainakin sen voimalla, että koulua on enää kaksi kuukautta jäljellä !

Olipas nyt negatiivisen sävyistä tekstiä, mutta joskus näin. Nyt salkkareiden pariin ja sen jälkeen vähän reenailua ja siihen perään sauna

5 kommenttia :

  1. Missä salilla käyt? millasen kortin omistat? ootko ollu tyytyväinen saliin? ja käytkö myös jumpilla, jos niin millä`?:) sulla on mielettömän hyväntuulinen blogi, olis kiva saada enemmän vaikka aamupalasta kuvia ja sitten koiristä tietty :)

    VastaaPoista
  2. Juu, täytyis kyllä koittaa kuvailla enemmän :-) Mulla on ihan vaan kuntosalikortti, vuoden jäsenyys GoGo Express -salille. Se on sellanen tosi edullinen, 18e kk ja saa käydä niin paljon kun haluaa !

    VastaaPoista
  3. hahahaha :D arvasit että luen taas sun blogis! treffit sovittu!

    VastaaPoista
  4. käytkö partolan vai lielahden expressillä:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)