1.4.2012

april

Moi, hyvää huhtikuuta, aprillipäivää ja palmusunnuntaita.Mä oon jo suunnilleen elävienkirjoissa ja tänään oonkin jo viilettänyt joka suuntaan. Ollaan käyty mun mummulla syömässä, Bauhausissa suunnittelemassa uuden asunnon remppajuttuja (niin tosiaan, tehtiin tarjous yhdestä asunnosta ja se meni läpi.. Paperit kirjotellaan ensviikolla wuhuu ! tämmönen pikku juttu jäänyt mainitsematta:-D) ja sit käytiin vielä koirapuistossakin. Joka oli täynnä mopseja ! Ihan kivasti siis mennyt tää päivä.


Huomenna sitten pitäisi taas palata kouluun. Ihanaa. On kyllä motivaatio jossain pohjalukemissa. Kohta pitäiskin mennä rästitehtävien pariin, mälsää. Mutta onneksi on lyhyt viikko edessä ja tiedossa jo vaikka mitä muuta mukavaa :-)

Ootteko te menny halpaan noitten aprillipilojen kanssa ? Mä oon ainakin niin hyvä uskonen, että aika moneen oon menny :-D

8 kommenttia :

  1. Mua ärsyttää aprillipäivä ku en ikinä tajuu mitää piloja :D onneks perhe ei tehny mitää killeriä ku tietää miten hölmö oon uskomaan kaiken :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah:-D No hyvä etten oo ainoo hölmö joka uskoo kaiken !

      Poista
  2. onnee asunnon johdosta! :) ja haha, mua oikeen ärsyttää ku kukaa ei edes yrittäny aprillata mua! :D oisin tottakai varmasti menny halpaan mut se on just hauskaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos !! :-) HAha ;-D Noh, ehkä si ens vuonna !

      Poista
  3. Onnea myös mun puolesta asuntokaupoista! Voi kääk haluisin niin tietää mistä ja millaisen olette ostaneet :D Meilläkin asunnon osto tähtäimessä, mutta ei nyt ihan siis aivan lähiaikoina, lainalupaus kuitenkin saatu. Koitan vähän perehtyä ja olla kiinnostunut myytävistä asunnoista nimittäin ja ymmärtää niistä jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Voin kyllä paljastaa, että Raholasta löydettiin kiva, reilu viiskyt neliöinen kaksio. Joo, kannattaa kyllä seurailla ja käydä näytöissäkin, niin saa vähän vertailupohjaa !

      Poista

kiitos kommentistasi :-)