13.4.2012

päivä mun kanssa

Mun aamu alkoi tänään markkinoinnin lukemisella.. Tai ainakin yrittämisellä. Heräsin vasta yhdeksän pintaan ja se oli tunnin myöhemmin, mitä oli ajatuksissa, joten lukemiset jäi aika vähäisiksi.Torkkunäppäin ei oo hyvä juttu :-D


Lukemisen jälkeen nousin ja tein aamuvalmistelut. Tälläisessä asussa lähdin sitten koululle 11 jälkeen..


Ulkona oli märkää ja mun kengät kastu :-( Muutenkin ulkona oli tylsän harmaata sateista. Positiivista ettei sentään lunta tullut.. Mä tykkään kulkee bussilla ja kuunnella siinä matkalla musiikkia. Tosi rauhottavaa aamuisin !


Koululla hain vähän lounasta. En mennyt ruokalaan syömään, kun en yksin halunnut mennä, kun en yhtään tiennyt miten porukkaa oli koululla siinä kohtaa. Mutta kyllä kinkku-meetvursti-patonki ihan jees oli !
 Taustalla meidän firman upea kännykkä :-D


Koululla kertasin kirjanpidon uusintatenttiin ja tehtiin enkun ryhmätyötä mun parin kanssa. Ja datailin .. Neljän aikaan kävin ruokalassa syömässä munkin ja sitten suuntasin uusintatenttiin. Kauheen terveellinen päivä ollut.


Puoli seitsemän aikaan olin tenttini tehnyt ja ihan ok fiilikset jäi siitä. Sen jälkeen suuntasin Sokokselle hakeen illaksi ruokajuttuja.


Kotiin päästyäni vaihdoin farkut heti lempparikotihousuihini, katselin Salkkarit ja aloin ruuan laittoon.


Tein oikein herkkuannoksen perjantain kunniaksi; nugetteja, mozzarellatikkuja, maalaisranskiksia ja fetasalaattia. Yumyum. Samalla väsäsin myös itselleni evääksi salaatin töihin huomiseksi.


Nyt sitten olen vain hengaillut sohvalla, katsellut telkkaria ja dataillut. Mietin, että ottaisinko vielä sen markkinoinnin kirjan esiin, kun maanantaina on siitä tentti.


Tässä siis se päivä mun kanssa- postaus, mitä oltiin toivottu. Ei ihan mun perus päivä, mutta en kyllä tiedä millainen se ees olisi :-) Toivottavasti oli sitä mitä haettiin !

1 kommentti :

  1. Mun alko niiiin paljon tehdä mieli mozzarellatikkuja ja nuggetteja<3 Ihan törkeen hyvännäkönen annos :D Vaikka just oon syöny tortilloja, mutta aina alkaa tekeen mieli kaikkee mitä ei oo just saatavilla:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)