11.4.2012

beige

Hei vaan ! Välillä jotain muutakin, kuin kännykkäkuvaa tästä pärstästä, ihan kiva :-) Oon ollut vähän huonon näissä asujen kuvailuissa viimeaikoina, mutta löysimpä yhdet julkaisettomat otokset viime viikolta.

Arvatkaa muuten mitä ! Unohdin ton mun kultaisen kaulakorun yhdelle Mikon kaverille viikonloppuna, kun otin sen pois kun oltiin paljuilemassa. En ymmärrä miten pystyin siihen ! Käytän tota joka päivä, ja nyt mulla ei sitä ole. Enkä tiedä koska saan sen takaisin :-( Tunnen itseni alastomaks ilman sitä ja nyt oonkin käyttänyt koulussa huiveja sen sijaan :-D Kyllä, saatan olla joskus hölmö.


Kuten kerroin viime postauksessa, mun koulu saattaa olla välillä aika työntäyteistä. Just nyt se on sitä. Sen lisäksi tässä pitäis pikkuhiljaa alkaa muuttolaatikoita pakkaileen ja käydä töissäkin. Että heippa vaan sosiaaliselle elämälle ja blogille taas hetkeksi. Eli tässä lähiaikoina voi postaukset olla vähän harvemmassa.

Mutta nyt suihkun kautta unille, moi !

6 kommenttia :

  1. Mistä toi sun ihana paitas on? :) Noi kengätkin on iiiiihanat!

    VastaaPoista
  2. Nätti pusero. Harmi korun kanssa, toivottavasti saat se pian takaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, se on myös yks mun lemppareista :-) sitä mäkin tosissaan toivon!

      Poista
  3. Etko enää pidä sitä sun hopeeta Juicya?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime aikoina oon tykännyt käyttää enemmän kultaisia koruja:) voishan sitäkin vaihteeksi..

      Poista

kiitos kommentistasi :-)