1.5.2012

back in businesss

Hej ! Mitäs blogimaailmaan kuuluu :-)? Joku jo ehtikin kysellä, että oonko kadonnut johkin, mut eheei en ole ! Mulla on vaan ei ollut nettiä heti muuton jälkeen ja toisekseen mulla on ollut ihan hurjasti kaikkee muuta puuhaa. Avasin koneen tänään ekaa kertaa melkein kahteen viikkoon. Mutta kyllä tää taas tästä lähtee ! 

Meillä on edelleen osa muuttolaatikoista purkamatta, hirveä sotku ynnä muuta kivaa. Tää ja ens viikko on tenttejä tenttien perään, mutta sitten alkaa loma koulusta. Ihanaa :-) Mut mä alan vastaileen teidän kysymyksiin pian. Tänään kuitenkin vielä katson huomisen enkun tentin matskut ja sit pidän Salkkarimaratoonin. Mulla on 7 jaksoo rästissä, hirveetä ! :-D Sen perusteella voitte päätellä mun viimeaikasen ajanpuutteen ..

Mutta nyt hommiin ! :-) Olihan teillä kiva vappu ?

2 kommenttia :

  1. Tsemppiä sinne muuton keskelle ! Vappu meni kivasti töissä, onneks vkl onki sitte vapaa :)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)