22.5.2012

yks asu

Tässä tulis sunnuntain asua. Nythän näissä vermeissä tulis jo kuuma, ihanaa ! Mulla on ollu tässä muutama vapaapäivä. Eilen olin vaan kotona, kävin puistossa vähän istuskeleen rusketuksen toivossa ja illalla jaksoin just ja just lenkille lähtee. Tänään taas oon käynyt vähän hoitaan asioita ja Roosterin terassilla kaverin kanssa istumassa. Kumpanakin päivänä oon myös yrittänyt tuloksetta lukea ruotsia. Mulla nimittäin sattuu ylihuomenna oleen siitä uusintakoe. Motivaatio vois ilmottautua mulle, kiitooos.

3 kommenttia :

  1. Moikka, voitko kertoa vähän niistä tamkin päästkokeista. Oliko vaikeat, oliko siina haastattelu vai kirjoitelma, millainen se oli? Oliko monivalinnat vaikeita, voitko antaa esimerkkejä millaisia kysymyksiä oli, kysyttinkö ns. Pääasioista vai esinäm jotain vuosilukuja? Mites se englannin kielen materiaali, oliko vaikea ja oliko

    VastaaPoista
  2. ^ olikO niistä pelkkiä monivalintoja vai myös kirjoitelmia? Millaisia loogisia päättelytehtäviä oli? Oliko esim. Prosenttii laskuja, entä jatka tätä kuvioo juttuja? Kiitos jos viitsit vastata:) hirvee stressi itellä päällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli pääsykokeissa vaan koe. Siinä oli pääasiassa kysymyksiä niistä ennakkomatskuista, varsinkin suomenkielisistä. Jos on joku vuosikertomus, kannattaa lukee kunnolla ;-) Monivalinnat oli pääosin aika helppoja, toki siellä oli muutama kompakin välissä. Kysymyksiä oli ihan asioista, mutta myös muutamia lukuja kysyttiin. Ja paha on se, että vääristä vastauksista tulee miinusta !

      Mä luin suomenkieliset matskut pariin kertaan. Enkun kielisen reenasin tosi huonosti, vaan kerran suomensin ja aika hutasten senkin tein ! Mut onneks siitä oli ainaki meillä vaan pari kysymystä. Matikka tehtävissä oli just prosenttilaskuja ja loogisissa just jotain, et "millainen kuvio tulee seuraavaksi". Muistaakseni mitään sanallista ei ollut!

      Ja ei kannata stressaa :-) Luet vaan hyvin, niin kyllä se hyvin menee !Mäkään en tosiaan hirmusesti lukenut, mutta pisterajat tais mennä mulla kympillä yli

      Poista

kiitos kommentistasi :-)