19.6.2012

♥ !!

Voi mikä onnen päivä mulla oli eilen ! Olin yhdeksän tuntia töissä ja siitä menin suoraan salille siskon kanssa, tavalliseen tapaani. Kun tulin salin ovista ulos, siskoni huomasi, että Mikko on minua odottamassa. Olin ihan että mitä ihmettä, kun ei se ole ikinä mua sieltä hakenut. Mikko sanoi, että mennään hakemaan jotain ruokaa, kun ei ollut kuulemma ehtinyt tekemään. 

Haettiin ruokaa, tultiin kotitalomme eteen ja Mikko pyysi auttamaan tavaroiden kantamisessa. Peräkontti avattiin ja silmiini osui tämä:


Voitte vaan kuvitella mun ilmeen siinä kohtaa :-D Mikko oli ostanut mulle synttärilahjan viikkoa etukäteen !  Äkkiä kotiin katsomaan mitä paketista paljastuu. Ja sieltä tuli tämmöinen ..


MICHAEL Michael Kors Jet Set Large Travel Tote värissä dark dune. Mikko tiesi, että olin halunnu samalta mallilta medium kokoa ja mustassa värissä. Kyseisen mallin laukut olivat kuulemma viety ihan käsistä Cottonissa. Siellä oli ollut vain tätä isompaa kokoa ja värivaihtoehdot olivat tämä ja konjakin ruskea. Uusia tulossa vasta syksyn mallistossa. Mikko oli ottanut tämän, kun myyjä oli kuulemma tätä suositellut ja sanonut että tämä väri on syksyllä pinnalla ..

Ja tämä laukku on mielestäni mitä ihanin ! ja väri ! Enkä tiedä onko tosta koosta nyt sitten ainakaan haittaa, mäkin kun usein kannan puolta omaisuutta mukana. Ja salikamppeita. Mahtuu kaikki samaan, eikä tarvitse erillistä pussiakaan niille. Oon happy ja käytän tätä joka päivä ! Kiitos Mikko ♥

5 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)