28.6.2012

juhannus '12

Tää juhannus oli varmaan mun ikimuistosin juhannus ikinä. Säiden puolesta paras pitkään aikaan. Grilliruoka oli nannaa ja muikut vei mun sydämen. Mutta tää oli myöskin mun kallein ja alkoholipitoisin juhannus ikinä, ehdottomasti :-D Livemusiikki oli taas niin ihanaa ja sain tutustua uusiin tyyppeihin. Parhaat esiintyjät mitä näin oli Kaija Koo ja Reckless Love. Mutta Kaija oli paras. Jostain syystä Cheek sytytti myös, vaikka yleensä en tykkää siitä sitten yhtään. Sillä oli vissii hyvä meininki.

Tässä muutamat kuvat kollaasin muodosta mun jussista. Ja viimesistä päivistä kaksyt vuotiaana !!



Tää biisi ♥ Oon niin kauan halunnu kuulla tän livenä, ja sit sun se tuli niin se oli niiin parasta.


ps ihanku tässä tekstissä ei olis ollu päätä eikä häntää

3 kommenttia :

  1. Voi että mäki haluisin nähdä Kaijan livenä! :/

    VastaaPoista
  2. I've been surfing online more than three hours these days, but I by no means discovered any fascinating article like yours. It's beautiful price enough for me.
    Personally, if all site owners and bloggers made just right content material as you probably did, the internet will probably
    be much more useful than ever before.
    Here is my page - hives cure

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)