8.6.2012

last few days

 Viimeiset kolme päivää on menneet mun osalta pitkälti töissä ja salilla. Päivät on myös venyny aika pitkiks. Nyt mulla kuitenkin alkaa vapaa viikonloppu! Huomenna mennään Mikon siskon valmistujaisiin. Asua en ole pahemmin ehtinyt miettimään, mutta onneksi kutsu on vasta kahdeksi. Eli jätetään siis vaatekriisi viime tippaan :-D Mulla on kyllä paha tapa jättää kaikki viime tippaan, teen sen varmaan tahallani. Mulla on aina kiire ! Siis joka kerta joudun juokseen bussiin. Mikkokin tykkää kun jätän usein asiat tekemättä, esim tiskaamatta ruuanlaiton jälkeen, koska mulla on kiire. Voivoi.


Löysin kaapistani ton ruskeen pellavaisen, tai ainakin sen tuntuisen, Garden Collectionin takin, jonka olin lähes tulkoon unohtanut. Se on niin ihana ! Ostin sen pari vuotta sitten vielä johonkin pilkkahintaan Hennesin aleista. Nyt en kyllä uudestaan unohda sitä, vaan käytän sitä niin paljon kuin mahdollista :-)

Mitäs teidän viikonloppuun kuuluu ?

2 kommenttia :

  1. Töitä töitä ja vielä vähän enemmän töitä :D no onneks ens vkl on vapaa !:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)