17.7.2012

SHOPPING

Moiii ! Tänään näin töiden jälkeen kaveria kaupungilla ja shoppailuksihan se meni, yllätys yllätys :-) Mun oli tarkoituskin ostaa uusi kalenteri sekä vakkari rajauskynä, mutta ei tosiaan muuta. Mä en ollut pitkään aikaan kierrellyt kauppoja Suomessa, joten siinä ehkä yksi syy miksi vähän innostuin. Hyvin menee, kun Bulgarian ostoksetkin vielä esittelemättä ;-)


Ginasta lähti matkaan kultainen näyttävä kaulakoru. Mulla on ollut jo pitkään ajatuksena ostaa vähän isokokoisempi kaulakoru ja nyt tulikin sopivasti kiva yksilö vastaan -75% alennuslapulla varustettuna ! Toivottavasti vaan ei tummu heti, niin kuin yleensä mun Ginan koruille on käynyt.


Ginasta lähti matkaan myös tummansiniset farkut. Istuu tosi hyvin ja hintaa näillä oli vain parikymppiä. 


Sitten toinen niistä mitä lähdin hakemaan - uusi kalenteri ! Kalenteri on mulle super tärkee kapistus, ilman sitä en pärjäis ollenkaan. Ei tässä mun päässä mikään pysy. Ostin myös upeita sammakkotarroja joilla aion sen koristella .. Moi oon Sanna ja meen AMK:in tokalle ..


Sitten vielä se toinen juttu mitä lähdin hakeen, eli rajauskynä. Tää on ihan paras. Meinas jo paniikki iskee kun en ollut tätä mistään löytänyt, mutta onneks Stockalla oli vielä pari kappaletta jäljellä :-)

Näiden ostosten lisäksi ostin vielä alusvaatteita Cubuksen aleista. Ehkä parhaita alehankintoja, niitä kun tarvii aina.


Tässä vielä shoppailu autfittiä. Toi huivi on muuten Bulgarian reissulta. Ei oo jotenkin yhtään mun tyylinen, mutta silti vaan tykkään siitä !

4 kommenttia :

  1. Toi huivi on ihana ! Ja mun pitäs kans ostaa uus kalenteri ku edellinen loppuu parin viikon pääst, ilman kalenteria ei vaa voi elää !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei voikaan! Se on myös jotenki niin ihana tunne kun saa alkaa täyttää uutta ihan tyhjää kalenteria:D ja kiitos:)

      Poista
  2. TOI HUIVI.......( you know who ) :D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)