19.7.2012

19/7

 Moi ! Tänään mulla oli eka kunnon vapaapäivä sitten Bulgarian reissun. Mähän asun siä töissä ! Mut pakko se on nyt painaa, opiskelijan lompakko kiittää kesän jälkeen. Ellen si ehdi tuhlaa kaikkee ennen syksyä. 


Vietettiin tänään mun vapaapäivää meidän lemppari hengauspaikassa (näin vois ainakin päätellä käyntimäärän perusteella päätellä) Ikeassa. Käytiin siellä viimeks joskus viikko sitten, mut sillon ei mahtunu kaikki autoon, joten nyt tehtiin uus keikka. Ostettiin pari keittiön tuolia, verhoja, hyllyjä yms yms. Nyt alkaa koti oleen jo aika ihana ! Illalla kävin vielä kaverin kanssa leffassa kattoon Rock of Ages. Se oli ihan kivaa katottavaa, sellanen hyväntuulinen pätkä :-)

Asiasta kukkaruukkuun, mun hiukset on ihan kamalat. Kuten ehkä noista kuvistakin näkyy. Ne vaaleni päältä  ihan kauheesti Bulgariassa, kaveritkin on kyselleet, että oonko värjännyt ne. Ja tollain nätisti mun oma tyvikasvu ei kuitenkaan vaalentunut yhtään ja nyt siis toi juurikasvu on ihan jäätävä.
 Mutta arvatkaa ! Mä varasin kampaajan. Ekaa kertaa moneen vuoteen meen kampaajan käsittelyyn. Teen myöhemmin juttua millasta hiusta olis toiveissa :-) Ootan sitä niin paljon !

2 kommenttia :

  1. Eli värjäät vaaleemmaks kun meet kampaajalle oikein? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Oona!:D vähän vaaleemmaks mut ei paljoo :D

      Poista

kiitos kommentistasi :-)