9.8.2012

feathers

Tein yksi päivä heräteostoksia. Mä olen tosi huono käyttään mitään erikoisia korvakoruja. Helmet korvissa on aika perus. Toisin kuin teininä, kun mulla oli ihan älyttömästi erilaisia korviksia, silloin homma meni niin, että mitä isommat sen paremmat .. Mutta tosiaan odotellessa bussia töiden jälkeen pyörin Seppälässä ja törmäsin tällaisiin:


Muutamiin sulkakorviksiin siis ! Varmasti saan nämä yhdistettyä ainakin johonkin illanviettoasuun. Seppälässä oli hyllyllinen koruja, joiden hinta oli 1€ joten kaikenlisäksi lähti tosi halvalla. Mitäs tykkäätte näistä :-)?

ps. Näytin Mikolle ihan innoissani mitä olin ostanut .. Sen kommentti oli että "kato vieheet !" Miehet ..

4 kommenttia :

  1. Mäkin aina käytän perus nappi- tai helmikorviksia, mutta ostin myös kesän alussa Seppälästä halvalla yhdet sulkakorvikset. Ehkä kerran tai kahdesti on tullut niitä pidettyä, kun tuntuu aina, rttä ne tutut ja turvalliset helmet sopii paremmin..:D No mutta toivotaan, että sä saisit mua paremmin noita sulkakorviksia pidettyä :) Ja vaikka jäiskin pitämättä, niin eihän tuo 2 euroa niin suuri menetys kuitenkaan oo. ;)
    -Ansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyl oon ainakin ajatellut nää laittavani tässä lähiaikoina muutamiin asuihin :p Katotaan vaan että jääkö käyttökerrat niihin :-D Mutta tosiaan ei onneksi olleet kalliita !

      Poista
  2. Toi Mikon kommentti :DD mut hei ihana uus banneri !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo miehet ei kyl tajua mistään mitää:D mutta kiitos:))

      Poista

kiitos kommentistasi :-)