11.8.2012

keilausasu

Kuten otsikkokin ehkä jo vihjaa, oltiin eilen kaatamassa keiloja. Keilaus ei tosiaankaan oo se mun vahvin laji, itse asiassa oon niin surkee siinä ettei toista ole. Poikkeus ei ollut tämäkään kerta, vaan mulla oli kummallakin kierroksella vähintään kaksi kertaa vähemmän pisteitä kuin muilla :-) Noh, ei kai se voitto tämmöisessä perjantaikeilaamisessa tärkeintä olekaan, vaan hauskanpito kamujen kanssa ! Keilauksen jälkeen mentiin vielä Amarilloon herkuttelemaan ja siitä vielä yhdille. Kaiken kaikkiaan tosia kiva ilta !

Illan asu. Pääsi kuin pääsikin uudet korvikset heti käyttöön :p


Tässä vielä taidonnäyte mun keilaamisesta. Älkää ottako mallia mistään, ellette halua loistaa surkeudella :-D
Taisi mennä tämäkin suoraan ränniin .. 


2 kommenttia :

  1. Mäkin oon surkee keilaamaan, niin mulle laitetaan aina sellaset lasten aidat sinne reunoille ;) Kannattaa testata, eipähän ainakaan mee sinne ränniin...:) -Ansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, olis mullekin varmaan tarpeen :-D Sillon olisin ehkä jo melkein muiden kaa samalla tasolla !

      Poista

kiitos kommentistasi :-)