2.8.2012

today

Moi !

Mulla on ollut tänään vapaapäivä kolmen pitkän työpäivän jälkeen. Päätin sit lähteä aamusta heti salille ja kun ei ollut  autoa käytössä niin pyörällä mentiin. Mä luulin, että sinne olis ollu joku kätevän oikaseva pyöräreitti, mutta ei ! Ei ollut ihan pikku pyörämatka se :-D Takasin päin tullessa olin ihan rikki vasta tuuleen polkiessa, kun olin tehnyt salilla pikku jalkareenin. Kotona ihan mielenkiinnosta katoin, että kuin paljon olin oikeen polkenut ja 11km sitä sitten kokonaisuudessaan kertyi. Siinä välissä semmonen tunti salilla. Ihan jees liikuntasaldo siis tälle päivälle :-D
Tässä päivän asu ..


Tässä asussa en toki polkenut salille, vaan näin kaveria. Toi paita on Bulgarian Mangosta ja ihan lemppari ♥ Käytiin ulkoileen koirien kanssa ja söin kesän ekan sellasen jäätelökioskijätskin :-) Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.


Meillä on makuuhuoneen seinällä tämmönen. Sain idean joskus talvella laittaa kehyksiin muutamia tällaisia kivoja tekstejä. Nyt jo saatu seinälle asti. Kaksi vielä odottaa seinälle laittoa :-D Mutta mun mielestä ihan kiva idea kuitenkin !

6 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)