13.9.2012

13/9

Huhhuh mikä päivä. Olin koulussa 8.30-18.00. Ensiksi oli koulua viiteen asti, vika tunti tehtiin projektia ryhmän kanssa. Meillä on meneillään kauheasti kaikkia ryhmätöitä nytten ja deadlinet tuntuu lähestyvän kauheen nopeesti. Ei siis auta kun tehdä !


Kotiin päästyäni mua odotti valmiiks katettu pöytä ♥ Ihana Mikko oli tehnyt tortilloja, eikä mun tarvinnut kuin syödä. En olis kyllä muuta jaksanutkaan tehdä :-D Sen jälkeen oon istuskellut tässä koneella tehden vähän sitä tätä ja tota ja katsellut telkkaria. Huomenna on on onneks perjantai ja mulla on tyttöjen kanssa leffailta tiedossa, veikatkaa vaa mitä mennään kattoon ;-)


Ja hei ! Te ihanat jotka ette vielä oo vastannut tohon sivupalkin lukijakyselyyn, niin vastatkaapa nyt! Se olis mulle tosi tärkeetä ja teilläkin on siinä tosiaan mahdollisuus voittaa lahjakortteja. Joten kipinkapin vastaamaan siihen :-)

2 kommenttia :

  1. Tyhmä kysymys (?) mutta olen osallistunut jo toisessa blogissa joten voinko täyttää kyselyn myös täällä?

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)