15.9.2012

sekalaista

Moimoiii ja kivat viikonloput sinne! :-) Musta ei kyllä yhtään tunnu lauantailta, vaan joltain arkipäivältä, mutta ei se mitään. Tänään oli työpäivä, joka oli jostain syystä hirveen kiva. Töiden jälkeen suunnattiin äidille saunomaan. Olin viimeks ollut saunassa ennen tätä päivää varmaan puoli vuotta sitten, en ymmärrä miten oon selvinnyt nöin pitkään !? Samalla reissulla sisko leikkas vähän mun hiuksia ja hengailtiin Nemon kanssa. Se on kyllä niin söpö edelleen ! Kaiken kaikkiaan siis kiva päivä takana.

Eilen oltiin tyttöjen kanssa siellä leffassa, ja leffanahan oli mikäs muukaan kuin Magic Mike. Tehtiin pientä tutkimusta siitä, montako miestä leffasalissa oli (siis pakotettu sinne), ja olihan niitä täydessä salissa ihan neljä kappaletta :-D Leffa oli ihan hyvä ja ennen kaikkea kivaa katsottavaa, suosittelen ;-) Alla eilisen look..

Nemonen ♥

Yks syy kivaan työpäivään oli se että tein siellä päätöksen, että tänään tilaan laukun ja olin siitä  ihan innoissani koko päivän :-D Stockalla on nimittäin nyt ilmaset toimituskulut, ja mähän tartuin tilaisuuteen. Oon pitkään miettinyt mustan laukun ostoa ja pohtinut näiden kahden välillä ..

Veikatkaa kumpi lähti kotiin ;-)

Ja hei ! Matti myöhäset vastailkaa vielä sivupalkin lukijakyselyyn !

1 kommentti :

kiitos kommentistasi :-)