27.9.2012

27/9

Moi, mitäs teille lukijoille kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyvää. Paitsi että jonkin aikaa poissa pysynyt shoppailuhimo on tekemässä paluuta. Mä oon vähän niin kuin luvannut itselleni lopettaa nettishoppailun kokonaan ja aika hyvin tässä päätöksessä on pysyttykin. Oon huomannut että siihen paloi rahaa aika paljon ihan huomaamatta. Nyt on nimittäin jäänyt vähän enemmän käteen.

Eilen kuitenkin tilasin jotain. Menin Hennesin sivuille ja jotain tosi kivaa sattui eteen -50% alennuksella varustettuna. Ja tilasin. Vain ja ainoastaan sen. Se tossa nettishoppailussa on mulle varmaan ollut pahinta, että jotenkin kun loppusummaan lisätään ne postikulut, niin ei voi tilata vain yhtä tuotetta. Miks ei muka? Eilen tein poikkeuksen ja tilasin vain yhden jakun, en mitään turhaa sälää sen lisäksi. Nyt oottelen sitä niin innolla !


Kuvituksena jonkun päivän asu ja syksyn merkkelä. Esittelen tilaukseni sitten kun se saapuu :-) Kivaa loppupäivää teille !

4 kommenttia :

  1. Älä muuten enää ikinä värjää tummia hiuksia!!! Noi vaaleet sopii sulle niiiiin hyvin :) Ihan vaan tällänen välikommentti tähän hah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, arvaa montako kertaa oon luvannut ton itselleni aikasemmin ? :-D Ei vaan, viihdyn nykyisessä lookissa paremmin kuin pitkään aikaan missään muussa !

      Poista
  2. mulla sama "ongelma", että aina on tilattava useampi kuin yksi tuote verkkokaupasta (paitsi jos ilmainen toimitus). Postikulut tekee muka liian kalliin siitä yhdestä tuotteesta ja sitten kun ne jakautuu useampien tuotteiden kanssa niin ongelmaa ei enää olekaan :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniimpä :-D Toi logiikka on kyllä niin hölmö !!

      Poista

kiitos kommentistasi :-)