29.9.2012

little shopping ..

Heipsan. Mulla olis tänään ohjelmassa mummun 70-vuotis pippalot ja sen jälkeen kamujen kaa jotain pientä illanistujaista :-) Mummun pippaloita varten tarvin uudet mustat farkut, koska vanhat oli tosi kuluneet. Sitä varten lähdettiin eilen käymään Veskassa, jonne olinkin jo pitkään halunnut päästä käymään. Sen Hennesi on nimittäin paras ! Olin löytänyt Hennesin nettikaupasta yhdet vahapintaiset mustat farkut, joita himoitsin ja niitä lähdin sieltä metsästämään. Tällaisella asulla mentiin ..


Valitettavasti niitä ei sieltä löytynyt :-/ Eikä muitakaan mustia vahapintaisia housuja. Jouduin tällä kertaa pettymään mun lemppari Hennesiin. Menin sitten VeroModaan katsomaan joskos sieltä löytyisi vahapintaisia farkkuja. Siellä oli yhdet tosi kivat, jotka otin sitten sovitukseen. Mutta ne ei istuneet mulle sitten alkuunkaan :-D Testasin samalla myös mustia jegginsejä ja ne oli ihanat. Housut, jotka näyttivät ihan farkuilta ja olivat super mukavat päällä, perfection ! Kuten arvata saattaa, ne lähtivät kassan kautta kotiin :-) Samoin lähti ihailemani valkoinen paita, joka yllätti pienellä hinnallaan. En paljoa epäröinyt kun hintalapussa oli luvut 14,90!


Lopuksi käytiin Verkkokaupassa. Mä oon nimittäin jo hetken halunnut uutta puhelinta, vaikka nykysen ostin vaan pari kuukautta sitten. En vaan oo ollut tähän kovin tyytyväinen. Kävin sitten vähän katselemassa mitä kaikkee on tarjolla mun budjetille. Puhelimien suhteen oon ollut aina aika pihi, en vaa nää itse siinä mitään järkeä, että maksaa puhelimesta esim 500 euroa :-D Mulla on melkein aina ollut Samsung, nyt on  HTC ja ensimmäinen kännykkäni oli Nokia. Oon aina aatellu, että Nokiaan en ainakaan enää palaa. Eka selasin Samsungit. Kaikki mun budjettiin mahtuvat vaikutti aika huonoilta ja vanhoilta malleilta. Samoin kaikki muut vähääkään kiinnostavat. Mikko on koittanu mulle suositella Nokiaa aika pitkään, mutta oon vaan ollut että ei, ei ja ei. Nyt suostuin kuitekin kattoon ees niitä. Ja oon tosiaan tainnut ummistaa silmäni niiltä :-D Nokia Lumia 800 tuli vastaan ja rakastuin ! Ensinnäkin upee ulkonäkö ja hirveen hyvä kamera, tärkeimmät kriteerit täytettiin heti kättelyssä ! Hinta-laatu-suhde vaikutti  aika loistavalta myöskin. Mun ei kuitenkaan ollut tarkoitus ostaa vielä puhelinta ja siksi se jäi sinne kauppaan. Ja koko eilisenkin illan sekoilin sen takia koska haluaisin sen heti nyt !! Saa nähdä kauanko nyt menee, että se on mun kädessä.

Huhhuh, tulipahan selitystä :-D Mites teidän viikonloppuun kuuluu ?

6 kommenttia :

  1. HEIHEIHEIII, mulla olis 3 viikkoo vanha lumia 800 valkoinen, ei naarmuja, näyttökalvo ja 2 nahkakoteloa (valkosia) :) kuitit ja kaikki jäljellä, ite haaveilin iphonesta, mutten raaskinu ostaa, ja lumia ei ihan vastaa mun tarpeita, että jos olisit kiinnostunut ostamaan mun lumian niin voisin laittaa sulle sähköpostia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiii, arvaa onko mulla se jo :-D Mikko oli eilen aamupäivällä ehtinyt sen mulle jo käydä hakemassa, ennen kun olin kommenttias nähnyt ! Dääm, vaikutti kyllä aika täydelliseltä tarjoukselta. Noh, saat varmaan jollekin muulle myytyä sitten !!:-)

      Poista
  2. toosi kiva huivi, mistä se on? :)

    VastaaPoista
  3. Hei kaunis, mistä nuo mustat nilkkurit on ostettu? :)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)