30.9.2012

i have it

Ei mun tosiaan kauaa tarvinnut sitä Lumian saamista odotella :-D Ihana Mikko oli käynyt sen mulle eilen hakemassa aamulla, kun olin hetken pois kotoa. Olin ihan shokissa aluks kun sain sen kätöseeni. Sit vähän harmissani, kun tajuttiin että se vaatii microsimin, enkä saiskaan sitä heti käyttöön. Oon niin kärsivällinen katsokaas. Loppujen lopuks sain sen käyttöön jo eilen iltapäivällä, kun käytiin vain liittymäkaupassa. Ei ollutkaan onneksi enempää kuin viiden minuutin prosessi, eikä useamman päivän niin kuin ajateltiin ! Nyt oon happy :-) Tässä vähän kuvamatskua eiliseltä illalta ja tältä päivältä, uudella puhelimella otettuna


Nyt on kiva kun saa hyvänlaatuisia kuvia puhelimella. Mäkin kuitenkin aika paljon niitä otan blogia varten. Voin oikeesti suositella Nokian puhelimia, oon siis kelkkani kääntänyt sen suhteen. Uskon, että siellä ruudun toisella puolellakin on niitä, jotka ajattelee, että Nokiat on ihan surkeita, mutta kokeilkaa oikeasti edes. Nyt on jo aika hyvin oppinut tähän Windows käyttikseenkin ja tykkään siitäkin paljon ! Enemmän kuin Androidista !

Nyt mä alan lähteen lenkille ja siitä sitten salille :-) Adios ja kivaa loppu päivää

5 kommenttia :

  1. Mitä mää oon sulle Sanna saarnannu monta vuotta! Määhän sanoin että nokiat on hyviä! ;) ipe

    VastaaPoista
  2. Hei jos vielä kaipailet vahapintaisia farkkuja niin Gina Tricotissa on myytävänä Kristen-mallista mustat vahapintaiset, kannattaa käydä kokeilemassa, on täydelliset jalassa!:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)