20.9.2012

new luv

Kolmas Korsini saapui postista eilen. Kaikki kolme on hankittu muutaman kuukauden sisällä. Ekaks laukku, sitten kello ja nyt taas laukku. Nyt lupaan rauhoittua näiden kanssa ;-D

Hamiltonista olen haaveillut iät ja ajat, kuten varmaan vanhemmat lukijat tietävätkin. Mulla oli valmiit säästösuunnitelmat laukun suhteen, mutta viime lauantaina mulle tuli sellanen mun-on-saatava-se-nyt-heti-hetki. Ja sit vaan tilasin sen saman päivän aikana. Eikä kaduta ! Tää tietää vaan sitä, että muut shoppailut jää vähän vähemmälle, mutta saimpahan jotain mitä olin pitkään halunnut. Tässä se on. Michael Kors Hamilton medium N/S tote



8 kommenttia :

  1. Voii ihan sairaan kiva! :) Jotain tollasta laukkua iteki yritän tällä hetkellä ettiä. Tää on aika lähellä täydellistä! Mun budjetti vaan ei oo kovin iso... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on «3 kyllä kivannäköisiä laukkuja pienelläkin budjetilla voi löytää :)!

      Poista
  2. Toi on kyllä ihana !

    VastaaPoista
  3. Luin vanhoja postauksiasi. Käytätkä tuota decubalia naamarasvana? Onko se hyvää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytin joskus, nykyään ihoni ei ole niin herkkä ja kuiva ja pystyn käyttämään muitakin. Se on todella rasvaista, jos sulla on tosi kuiva iho niin voin suositella. Kannattaa levittää kasvoille illalla ennen nukkumaanmenoa niin ehtii imeytymään :)

      Poista
    2. Luulenpa että menee kyllä liian rasvaiseksi. Ihoni ei niiiin kuiva ole. Osaatko suositella mitään muuta voidetta?

      Poista
    3. enpä oikeastaan. oon ite käyttänyt nyt vähän mitä sattuu, mistään ei ole muodostunut lempparia :-)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)