23.9.2012

this week

Mun viikko on vaihteeksi ollut aika kiireinen. Niin mulla on vissiin aina.Viikko on sisältänyt kouluhommia, töitä, salia ja ressiä. On sitä kuitenkin ehditty nauttimaan (aika harvoin esiintyvistä) kivoista syyssäistä, hyvästä ruuasta ja iltaisin kotisohvasta ja Vampire Diariesta.  Ja Ian Somerhalderista.

Mulla on tosiaan ressiä. Koulussa on nimittäin niin monta asiaa meneillään ja Deadlineä tuloillaan että huhhuh. Oon ollut ihan erakkona koko viikon, kun en oo ollenkaan ehtinyt näkemään kavereita. Eilisen illankin väänsin yhtä raporttia. Mutta eiköhän asiat mee ihan omalla painollaan eteen päin. Pari viikkoo ja sitten koittaakin jo loma :-)


6 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Eikö olekin :-) Kävin sovitteleen Seppälässä, mutta en vielä ainakaan ostanut

      Poista
  2. Mistä tuo ihana takki on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seppälästä :-) Ei ole siis vielä ainakaan minun

      Poista
  3. Hei mistä saa sushia vai teitkö ite:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)