2.10.2012

today

Oon tänään vähän kuvaillut blogia aatellen päivän kulkua :-) On vähän kivempaa, kun kuvista saa nyt ees selvää, vanhalla tämmönen ei olis ollut mahdollista ollenkaan. Mutta tosiaan aamuni alkoi näissä merkeissä ..


Eli salilla kello 8 ! Viime viikkoina oon vähän löysäillyt reenien suhteen, mutta nyt oon ottanut taas itseeni niskasta kiinni. Vaikka aamulla sänky oliskin tuntunut paljon mukavammalta ;-) Reenin jälkeen olin kuitenkin niin iloinen, että jaksoin nousta ja ajattelinkin tehdä saman huomenna uudestaan !


Sitten suunnaksi Tamk, tämän näköisenä siinä kympin pintaan. Koulupäivä sisälsi yhden pikku esitelmän, ryhmätyön tekoa ja tentin, tosi herkku päivä siis. Not. Vasta viideltä pääsin lähdemään kotiin ja sitten olikin suunnattava ruokakauppaan. Haettiin aineksia intialaistyyppiseen ruokaan, oli niin hyvää !

 

Nyt vietetään yhteistä laatuaikaa, eli mä dataan ja toi pelaa Fifaa. Perus :-D Kohta pitää kuitenkin vielä kattoo yhtä koulujuttua, sitten aattelin kattella Salkkarit, kun en niitäkään ehtinyt tänään näkeen !


Semmoinen päivä siis mulla. Millainen teillä :-) ?

6 kommenttia :

  1. Ihana blogi sulla ja oot kyllä tosi kaunis :) Pakko alkaa lukijaksi! :)

    Mulla oli aika raskas päivä tänään.. Eka remppasin taloa äitin kans aamupäivän, pikku päikkärit ja sitte kaatosateessa kolmen tunnin reeneihin joista hetki sitte kotiin edelleen läpimärillä kamppeilla.. Vaa kyllä nyt on hyvä fiilis ku on saanu aikaseks kaikennäköstä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista ♥ kiva että aloit lukijaksi !

      Se on kyllä aina kiva tunne, kun saa juttuja aikaiseksi. Mäkin oon saanut tänään reenailtua ja siivottua, niin kivaa :-)

      Poista
  2. Ihana bleiseri ja nätit kulmat sulla! :)

    VastaaPoista
  3. koska tulee kunnon kotipostaus? :) jossa esittelet makkarin, keittiön ja vessat yms? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AINIIN oon unohtanut sen kokonaan ! Kiitos muistutuksesta, oonkin tässä miettinyt että tarvisin postausideoita :-) Teen heti kun kerkeen !

      Poista

kiitos kommentistasi :-)