26.11.2012

BLACK BAG

  Arvatkaa mitä? Oon pikkuhiljaa tajunnut, että mun laukkukokoelmasta puuttuu sittenkin vielä jotain. Nimittäin musta vähän kookkaampi laukku. Mun pikku Hamiltonista ei aivan ole koululaukuksi ja mulla on tullut probleemia ruskeen Korsin yhdistämisessä saappaisiin. Mulla on ehkä vähän tyhmä sääntö saappaiden ja laukkujen yhdistämisessä: Niiden pitää olla joko täysin saman värisiä tai sitten jomman kumman pitää olla musta. Tästä syystä lähes poikkeuksetta oon käyttäny tänä syksynä mun mustia saappaita. Keräilin muutamat kivan näköiset nahkalaukut nettikauppojen valikoimista. Harmi vaan, että tähän joudun luultavasti vielä hetken säästämään.:-(

 
Erityisesti mua on alkanut viehättään Coccinellen laukut. Niin nätteihin yksilöihin oon viime aikoina törmännyt. Korsejakin ihailen jatkuvasti, mutta ehkä olis aika ostaa vaihteeksi jonkun muun merkkinen laukku :-) DKNYllä oon myöskin nähnyt upeita laukkuja viime aikoina. Mistäs näistä te tykkäätte eniten? Jos jotain kiinnostaa tuo DKNYn yksilö löytyy täältä ja Coccinellet täältä.
 
Laukkuja selaillessani huomasin, että Booztilla on taas mitä ihanimpia juttuja alessa :-) Sinne pääsette täältä

sisältää mainoslinkkejä

2 kommenttia :

  1. Ihan ensimmäinen on mun lemppari tästä kollaasista. Tosi nätti laukku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä mitä ihanin laukku, juuri se mulla on ruskeena :-)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)