14.1.2013

monday

 Taas on uusi viikko pyörähtänyt käyntiin. Ja mua väsyttää jo nyt :-) Voisko viikonloppu kestää joskus vaikka viikon? Tänään piti hengailla koulussa kahdeksasta viiteen ja se oli kyllä ihan tarpeeksi. Loppu viikkona on tiedossa lisää koulua ja kolme työpäivää, eli aika kiireinen viikko on edessä. Mutta kyllä se siitä, sillä ihan kivojakin juttuja on suunnitteilla !

Tänään mulla oli tosi huono hiuspäivä. Aamulla yritin laittaa niitä jotenkin, mutta ne eivät tykänneet totella. Kun mulla oli jo kiire, vetäsin ne äkkiä pikanutturalle, ja se taisi ollakin päiväni pelastus. Tosin noita jokasuuntaan sojottavia yksittäisiä hiuksia on ihan kiitettävästi, mutta semmoset mun hiukset vaan on. Tosi tottelemattomat. Joka tapauksessa, tämän näköisenä olin liikkeellä tänään. Martta olisikin sopinut asusteeksi täydellisesti :-)


Nyt alan suuntaamaan salille. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja koittakaa tekin jaksaa

2 kommenttia :

  1. Asu näyttää kivalle ja hyvin sopii toi nuttura siihen :) Miten musta tuntuu, että elän jotaki jatkuvaa huonoa hiuspäivää :D Ja oon niin samaa mieltä, että vkl on ihan liian lyhyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. :-) Juu kyllä mullakin tuo huono hiuspäivä on vähintään joka toinen päivä :D

      Poista

kiitos kommentistasi :-)