22.1.2013

spring outfits

Tuskin olen ainoa, joka odottaa innolla sitä päivää, kun saa viskata paksun talvitakin vaatekaapin perälle? Tai sitä kun saa kaivaa ballerinat esiin? Mua alkaa ainakin jo kyllästyttämään parkatakit ja Uggit ja ikävöin kevyempiä takkeja ja muita keväthepeneitä!

Viime aikoina olen kiinnittänyt silmäni vähän erilaisiin juttuihin, kuin aiemmin. Enää ei pelkät bleiserit ja paitapuserot riitä. Nyt himoitsen niiden lisäksi mm värikkäitä farkkuja, ruutupaitoja, niittejä, sekä bikertakkeja! Tässä muutamat asut kollaasimuodossa, mitkä mielyttää mun silmää tällä hetkellä ..


Tuo takki  on niin upea. Näin vastaavan, mielestäni vielä paremman näköisen, Hennesin aleilla kahdella kympillä noin kk sitten. Mutta en ostanut. Nyt todellakin kaduttaa !! Muhun tosissaan iskee tuo trendi, että osa vaatteesta on nahkaa.


Tässä esimerkki siitä, miten kauluspaidan pukisin. Mustan kanssa ruutu sopii mielestäni mainiosti, enkä hirveästi muita värejä siihen yhdistäisikään. Kultaiset somisteet mukaan ja asu on valmis !




Mua on alkanut vähän kyllästyttämään yhdistelmä bleiseri + toppi + farkut + saappaat/baltsut, mitä oon aika lailla kesät talvet käyttänyt. Mielestäni siihen pitäisi nyt sisällyttää jotain mikä kiinnittää huomiota tai jotain, joka tuo sellaista tiettyä särmää. Tässä asussa särmää tulee muutamastakin elementistä; farkut tuovat väriä, huivi elävyyttä ja conssien ja bleiserin yhdistelmä on vaan itsessään niin särmikäs!

Mikä näistä on teidän lemppari asu ?:-) Mä en osaa päättää .. ehkä eka tai vika.

*-merkityt linkit ovat mainoslinkkejä

6 kommenttia :

  1. Tosi kivoja yhdistelmiä, mun lemppari tällasena bikertakki-fanaatikkona on ehdottomasti toi eka, mutta conssien ja bleiserin yhdistelmäkin toimii kyllä hyvin!=) En kans malta oottaa kevättä kun saa heittää talvitakit kaapin perälle ja baltsut jalkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kevät saisi tosissaan kiiruhtaa. Vielä kun kokoajan on niin hitom kylmä:| bikerit ovat tosissaan vieneet kumkin sydämen!!:)

      Poista
  2. Todella raikkaita ja kauniita, sekä ennen kaikkea monikäyttöisiä yhdistelmiä tulevaa kevättä ajatellen! Tämä tennaritypy odottaa jo innoissaan varsinkin Conversejen käyttöön ottoa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin oon innostunut (vähän myöhässä??) noista converseista viime aikoina:) aattelinkin laittaa uudet tilaukseen tässä keväällä. Kiva että tykkäsit kollaaseista:)!

      Poista
  3. ootpas kerännyt ihania asukokonaisuuksia,wautsi!:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)