17.2.2013

17/2

 Moikkaa :-) Mulla on takana mitä kivoin päivä ! Uskaltauduin aamulla salille melkein kahden viikon matkailusta ja sairastelusta johtuneen tauon jälkeen. Edelleen oli aamulla aika tukkoinen olo mutta silti mun oli vaan päästävä edes vähän kokeileen. Ja ei että teki hyvää !! Tein oikein kunnon reenin ja koko ajan oli niin hyvä fiilis. Nyt on taas motivaatio huipussaan ja taidankin mennä heti huomenna uudestaan.

Iltapäivällä lähdettiin käymään kaupoilla, tarkemmin sanottuna Stadiumissa ja ruokakaupassa. Ostettiin mulle vähän urheiluvaatteita ja oon niistä niin ilonen. Nyt on vielä kivempaa lähtee reenaan, kun on viimesempäälle noi vaatteekki.


Sen jälkeen käytiin ruokakaupassa hakemassa sushitarvikkeita ja ilta vääkerrettiinkin niiden parissa. Mulla meni riisin keitossa joku vikaan ja ne olivat aivan kovia keittoajan loputtuakin.. Lopulta olin keitellyt niitä tunnin, kunnes luovutin :-D Sushit olivat onneksi ihan syötäviä kuitenkin. Huomenna on edessä uusi yritys, sillä tarvikkeita jäi niin paljon, että päätettiin tehdä niitä uudestaan !

Mitäs teille kuuluu? Mut muuten löytää nykyään myös instagramista (miten niin myöhässä?) nimimerkillä sannnagram. Mua saa myös opastaa sen käytössä. Mikä esim niiden #merkkien idea on? Anteeks oon tyhmä. :-D

6 kommenttia :

  1. Hei kuvia uusista reenivaatteista ois kiva nähä ! :) Ite kävin tänään ku oli vapaapäivä vähä shoppailemassa! Ostin mm. raybanit ja treenivaatteita :) nyt pitää taas elää vähä säästäväisemmi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voisin kuvaillakin:) tsemppiä säöstökuurille:D

      Poista
  2. Mikä on instagram ja mite se toimii? -ipe

    VastaaPoista
  3. Ihana neitonen täällä! :) Tuo asu passaa sulle aivan täydellisesti, värimaailma ja kaikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana :-) Mäkin tykkäsin tosta, nuo uudet housut on vaan niin kivat ja tuo vähän erilaista ilmettä asuihin !

      Poista

kiitos kommentistasi :-)