20.2.2013

sushiii

Kuten kerroin, viikonloppuna tekemämme sushit eivät olleet mikään suurmenestys, johtuen mun riisin keittotaidoista. Maanantaina koitti uusi yritys. Luin netistä sushiriisinkeitto ohjeet ja tajusin, että olin jättänyt yhden valmistusvaiheen kokonaan välistä. Nimittäin riisien liottamisen ennen keittämistä. Siitä kun ei ollut riisipaketin kyljessä mitään ! Noh, virheistä oppii ja toinen sushisatsi olikin jo aika herkkua :-)


Meidän makisushien väliin laitettiin kasviksia, kylmäsavulohta, surimipuikkoja ja katkarapuja


Niin ja vähän wasabia ja majoneesia !


Kylläpä tulee taas vesi kielelle näitä kuvia katsoessa :p

Kuka muu tykkää sushista ? Tai siis, on hulluna siihen ?

12 kommenttia :

  1. mä en oo maistanu enkä varmaan aijokaan :D näyttää jo sellaselta, ettei ainakaan mua houkuttele mitenkään pistämään suuhun. ehkä pitäis ottaa itteään niskasta kiinni ja tehdä vaikka ite sushia...ehkä sit joskus joo :D
    mut on noi hienon näkösiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän kaikkien tarvitse kaikesta tykätä :-)Sushi on vielä sellaista, että pari kertaa täytyy maistaa, ennen kuin siitä pitää. Näin on käynyt ainakin itselleni ja muutamalle kaverilleni. Kiitos !! :-)

      Poista
  2. Sushi<3 Sympaattinen kaveri tuolla sun sohvalla 3. kuvassa :D

    VastaaPoista
  3. Mmmh, kumpa saisin nyt sushia..! :P nam! :)

    VastaaPoista
  4. Mää oon tasan kerran maistanu sushia jossa oli tyylii pelkkää kurkkua sisällä ja se oli hyvää! Mutta noi sun tekemät sushit näyttää ihan törkeen hyviltä :D Haluutko suositella tampereelta jonkun hyvän sushi paikan jos vaikka uskaltaisin mennä maisteleen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tampereella paras sushipaikka on mun mielestä Maruseki! :-) Kannattaa kokeilla sitä !

      Poista
  5. Voi, että miten herkullista :P

    VastaaPoista
  6. namnam ku näyttää hyvältä:) sushi on kyl todella hyvää! nyt rupes iteki tekee mieli:)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)