28.2.2013

guess i'm crazy

Heissan ! Vietän täällä vapaapäivääni ja hetki sitten tulin kaupungilta. Käytiin kaverini kanssa Bik Bokin avajaisissa ... Hullua ! Siis ajateltiinkin siellä olevan väkeä, mutta kun sieltä ei meinannut päästä ulos millään. Laitettiin parkkirahaa koneeseen puolentoista tunnin edestä, ajateltiin, että ainakin riittää. No ei tosiaan. Siinä kohtaa olin selviytynyt sovarista kassajonoon joka tuntui vain seisovan. Silti ei ei voinut luovuttaa, kun kerran siihen asti oltiin päästy. Tyntsy lähti laittamaan puoli toista tuntia lisää parkkiaikaa. Se riitti juuri ja juuri :-D Olipahan kokemus tämäkin.


 Mukaan lähti kuitenkin pari aika kivaa juttua :-) Niistä lisää myöhemmin !

Nyt pitäisi laittaa vielä pari kesätyöhakemusta(...huoh) ja sitten olisi siivousta tiedossa. Mun tekee hirveesti mieli kiinalaista, toivottavasti Mikko suostuis mun kaa sellaista hakemaan ! Kivaa päivää teille :-)


6 kommenttia :

  1. Eli siis välttämättä tänään ei Koskikeskukseen kannata suunnata BikBokiin tutustumaan.. ;D Taidan jättää suosiolla ensivisiitin viikonloppuun! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei välttämättä ;-D Aamu oli ainakin ihan hullu !

      Poista
  2. Mulla on maailman coolein uus punanen nahkatakki!! ;) hollanti on mahtava -ipe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ookko taas käyny primarkissa ;D!?

      Poista
    2. Voi kyllä! viikko si kävin! Ja vaatteita tuli mukaan ;D plus yhet kengät ja laukku! :D se on iha viiden minuutin päässä mun kämpästä ku kuljetaan metrolla :D

      Poista
  3. Kävin tänään Bikbokis ja siellä ei ollu mun lisäks ketään haha :D :D :D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)