14.2.2013

ruutuasu & kuulumisia

 Tässäpä sitten uutta ruutupaitaa in action ..


Mitäs tykkäätte ? :-) Menisi ehkä vielä paremmin mustien housujen kanssa mielestäni. Siten sitten seuraavaksi.

Saanko vähän avautua tästä viikosta ? Mun stressitasot on pyörinyt alkuviikon taas siellä maksimien tuntumassa. Ensinnäkin heti maanantaina tuli viestiä töistä, että porukka kipeenä, vuoroja tulossa. Periaatteessa ihan kiva asia, mutta kun olin lykännyt kasan palautettavia koulujuttuja tän viikon alkuun, niin ei oikein ois toi aika riittänyt. Noh, maanantain ja tiistain taistelin ihan hirveiden koulutehtävien parissa, enkä oikeestaan muuta ehtinytkään. Eilen aamulla tein vielä yhden nettitentin ja sitten suuntasin töihin. Lisäksi päässä on pyörinyt muita stressin aiheita kuten työharjoittelu. Tarkoitus olisi suorittaa semmoinen kesällä. Mutta missä ?

Tänään päätin jäädä kotiin ja levätä. Oon siivoillut ja relannut. Ja katsellut matkoja :-D Oon mietiskellyt asioita ja päättänyt, että annan sen työharjoitteluasian olla. Mulla ei periaatteessa oo sen kaa kiirettä, kun oon osan siitä jo suorittanut. Ja oon jonkin verran laittanut hakemuksia ja soitellut muutamiin paikkoihin, joten se paikka tulee jos on tullakseen. Toivotaan, että jostain tärppää, mutta jos ei niin sitten ei :-)

Miten teillä menee ?

4 kommenttia :

  1. Ihana kaulakoru!!

    http://www.raakels.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) se onkin mulla lähes joka päivä käytössä

      Poista
  2. Tosi hyvältä näyttää tuo ruutupaita! :) Mulla onneks stressi on vähä helpottanu ku tehtävien palautuspäiviä on pidennetty :) tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)! Olispa mullakin ollut vähän lisä aikaa. Tai toisaalta sillon oisin varmaa pitkittäny niitä samallailla viime tippaa:D

      Poista

kiitos kommentistasi :-)