13.2.2013

Tukholman ostokset

Tukholman reissun ostossaldo jäi osaltani lopulta hyvin pieneksi. Olin siellä hyvin nirsolla päällä, mutta täytyy myös sanoa, että matkabudjettinikin hupeni todella nopeasti muihin juttuihin. Olen kuitenkin tosi tyytyväinen ostoksiini, ostin juuri sellaisia juttuja, joita olen jo jonkin aikaa himoinnut :-)


Ruutupaidan perään olen bloginkin puolella huudellut. Täydellinen sellainen tuli vastaan Zarassa. Aluksi mietin, onko nuo paidan värit vähän tyhmät ja tylsät. Mutta sitten kun sovitin tuota päälleni, olin aivan myyty !! Kuvissa ei tosiaan näytä parhaita puoliaan, mutta eiköhän tätä pian nähdä asuissakin :p


Toinen ostos itselleni löytyi myöskin Zarasta. Näillä armyvihreillä housuilla saa asuun kuin asuun ihan uutta ilmettä :-) Extrakivat näistä tekevät kultaiset yksityiskohdat.


Tässä sitten vielä Mikon tuliainen. Täytyy sanoa, että suhteellisen kallista collegea, mutta onhan noi nyt aika kivat :-) Nämä siis Hollisterista.

Siinä se oli kaikessa kokonaisuudessaan. Pieni, mutta sitäkin kivempi ostossaldoni Tukholmasta !

4 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)