14.3.2013

13/3

Eilen pidin vähän niin kuin vapaapäivää. Se tuli niin sanotusti tarpeeseen :-) En ollut ehtinyt edes siivoamaan moneen aikaan, joten semmoinenkin homma oli tehtävälistalla. Mikko on taas työreissussa, joten vietin melkein koko päivän itsekseni. Alkoi käymään vähän tylsäksi. Onneksi sentään illasta pääsin sosiaalistumaan siskon kanssa salille. Mitäs muuta sitten oikein tein ..

Aamulla kävin koululla hoitamassa asioita ja syömässä. Sen jälkeen menin Hennesille, ostoslistalla korvakoruja sekä kulmakynä. Kaikki peruskorvakoruni olin onnistunut hukkaamaan ja olinkin kulkenut varmaan viikon ilman mitään. Olo oli jotenkin kalju koko ajan. Onneksi löysin mieleiseni setin ! Tällaisella asulla olin liikkeellä .. ja jotenkin musta tuntuu, että vastaavan näköisenä olen liikkunut jo kuukauden. Kuten sanoin, pieni muotoinen pukeutumismasis on meneillään, ja päälle on tosi usein eksynyt vain jotain rentoa ja helppoa !


Eksyin myös sovittamaan tällaista. Olen hetken aikaa haaveillut tämän tyyppisestä collegepaidasta, mutta tämä ei ollut mua varten. Näytin ainoastaan hölmöltä tämä päällä, vaikka täytyy sanoa, että tuntui älyttömän miellyttävältä päällä !


Hennesin jälkeen menin Sokokselle ostamaan hiusväriä ja käymään ruokakaupassa. Mulla meni hermo noihin vaaleisiin latvoihin ja muutenkin tämä väri on tällä hetkellä vähän liian monivärinen. Tässä koko reissun saalis :-)


Välipalaksi proteiini puddingia. Ostin sitä valkosuklaata ja mun mielestä se on tosi hyvää ! Kokeilin sitä eilen mustikoiden kanssa .. Ei sopinut :-D


Ruuaksi tein todellista herkkua ! Naudan ulkofileepihviä, pippurikastiketta ja valkosipuliranskalaisia. Niiden kaveriksi tein vielä mozzarellasalaatin. Nams !

Nyt menen syömään eilisiä jämiä tästä herkkuruuasta ja sen jälkeen otan suunnaksi työpaikan :-) Mukavaa päivää kaikille !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)